باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا :

فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم با برگزاری اتخابات سالم و قانونمند وظیفه اصلی مجریان انتخابات است

 

بر اساس فرمایش امام راحل میزان رای ملت است و همچنین برابر  تاکید مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است  لذا  هم فرمانداران ، بخشداران و کلیه دست اندرکاران انتخابات باید تمام همت  خود را در حضور حداکثری مردم و صیانت و پاسداری ازرای مردم بکار گیرند .

 به گزارش خبرنگارما مهندس ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در پیش از خطبه های نماز جمعه شهر بوئین زهرا طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان بوئین زهرا در تمامی عرصه های مختلف  انقلاب اسلامی  بویژه راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد : حضور و مشارکت مردم شهرستان بوئین زهرا در انتخابات گذشته نیز گواهی بر پایندی مردم شهرستان به آرمان های امام راحل و توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مختلف بوده است.

قاسمی یاداور شد :  انشااله یک حماسه و برگ زرینی دیگری بر افتخارات مردم شهرستان بوئین زهرا با حضو حداکثری در پای صندوق های اخذ رای در سال 96 با برگزاری   انتخابات قانون مند ، عزتمند ، اتحادافرین و انسجام آفرین در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا رقم خواهد خورد.

وی افزود : فعالیت ستاد انتخابات در وزارت کشور  از مدتی پیش اغاز شده  است و امور اجرایی و فرایند برگزاری انتخابات در حال طی شدن است .

 فرماندار شهرستان بوئین زهرا با یاداوری اینکه ثبت نام رسمی نامزد های اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه اغاز می گردد خاطرنشان کرد : ثبت نام نامزد های انتخابات  شورا های اسلامی  شهر ها  در فرمانداری انجام خواهد شد و ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها ی اسلامی روستا  ها در بخشداری ها و یا دفاتر پیشخوان صورت می گیرد.

 قاسمی افزود : از همه افراد علاقمند  که  توانایی و انگیزه لازم برای خدمت رسانی به مردم و مدیریت بهتر شهر ها و روستا ها ؛ برخوردار هستند دعوت می کنیم که برای ثبت نام حضور پیدا کنند.

 وی تاکید کرد :  یکی از اهداف اصلی مجریان انتخابات و ناظرین فراهم کردن بستر و زمینه حضور حداکثری  مردم در پای صندوق های اخذ رای است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید با اشاره به تعهد هیئت های اجرایی  در زمینه حفظ وحدت و همدلی  در جامعه گفت :  مسئولان  در هر مرحله ای از روند اجرایی انتخابات در برابر خداوند متعال ، مردم ، وجدان و قانون دارای مسئولیت و وظیفه بسیار سنگینی هستند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا یاداور شد  :  انچه برای مسئولان و مجریان انتخابات در شهرستان بوئین زهرا مهم است  فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم با برگزاری اتخابات سالم و قانونمند است.

قاسمی سپس همگان را در برابر رای مردم به تمکین دعوت کرد و گفت :  بر اساس فرمایش امام راحل میزان رای ملت است و همچنین برابر  تاکید مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است  که هم فرمانداران و بخشداران و کلیه دست اندکاران انتخابات باید تمام همت  خود را در حضور حداکثری مردم و صیانت و پاسداری از رای مردم بکار گیرند .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود برگزاری انتخابات را مستلزم رعایت برخی از باید ها و نباید ها دانست و تصریح کرد :  بستر سازی جهت مشارکت حداکثری  مردم در پای صندوق های اخذ رای ، صیانت از آراء مردم ، حفظ اتحاد ، انسجام و برادری و حفظ رفاقت ها در عین داشتن رقابت از جمله باید ها ی انتخابات است و پرهیز از تخریب ، کینه ورزی ، دو قطبی کردن فضای انتخابات ، افتراق ، تهمت ، درشت گویی نیز از  جمله نباید های انتخابات  است که همه باید بدان متعهد باشند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی