باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بوئین زهرا:

یک باب منزل مسکونی با نیت قرآنی در بوئین‌زهرا وقف شد


 
























رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بوئین زهرا گفت: یک باب منزل مسکونی به متراژ ۲۵۰ مترمربع در سعیدآباد شهرستان بوئین‌زهرا با نیت قرآنی وقف شد.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، محمدرضا رحمانی در این باره اظهار کرد: وقف عمل و رفتار صالحی است که اثار و نتایج آن تا قیامت باقی است و برای واقف خیر و برکت بسیار زیادی به همراه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بوئین زهرا افزود: وقف امر مهمم و در واقع یک حسنه ماندگار است که باید به معنای واقعی خود فرهنگ موقوفات در جامعه ترویج یابد.

رحمانی با بیان اینکه هنوز با شرایط ایده آل که مردم با فرهنگ وقف آشنا شوند فاصله وجود دارد افزود: باید با فرهنگ سازی مناسب به دنبال ترویج بیش از پیش مردم به سنت حسنه وقف بود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ترویج سنت حسنه وقف در جامعه اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری، یک باب منزل مسکونی به متراژ ۲۵۰ مترمربع در سعیدآباد شهرستان بویین‌زهرا به ارزش یک میلیارد ریال با نیت قرآنی توسط سیداسماعیل توکلی در دهم فروردین ماه سال جاری وقف شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی