باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نادری بخشدار بوئین زهرا:
تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه توسعه و آبادانی روستاها است 

بخشدار مرکزی بوئین زهرا گفت: در شرایط کنونی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی تنها عامل توسعه و آبادانی هرچه بیشتر روستاها است.

امیر نادری افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای برون رفت از مشکلات جامعه باید اقدام و عمل را در بحث اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار قرار داد و سیاست‌های ابلاغ‌شده برای خلق اقتصاد مقاومتی، راه کلی پیشرفت کشور و اولویت‌های اقتصادی را با دقت فراوان مشخص می‌کند.
وی در ادامه گفت: اگر رویکرد ما حمایت از تولیدات داخلی و تقویت چرخه‌ی صنعت ملی باشد، ابزار دشمن برای اعمال فشار در حوزه‌های اقتصادی عملاً بدون نتیجه می‌ماند و پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل ناکامی و عقب‌نشینی دشمن در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران می‌شود و افزون بر آن، برای برخورد با موارد مشابه در آینده نیز ظرفیت بالقوه‌ی خوبی را پدید می‌آورد.
بخشدار مرکزی بوئین زهرا افزود: برخی این‌گونه تبلیغ می‌کنند که اقتصاد مقاومتی با رفاه عمومی جامعه ارتباط زیادی نمی تواند داشته باشد اما براساس بررسی های صورت گرفته و مطالعات کارشناسان اقتصادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در صورت اجرای صحیح آن جامعه با رفاه عمومی روبرو خواهد شد.
نادری در ادامه با اشاره به تلاش دولت برای خدمت رسانی مستمر و بدون منت به مردم، گفت: یکی از مهم ترین شاخصه های دولت تدبیر و امید رویکرد اعتدالی است که موجب شده تا روند خدمت به مردم و کشور به شکل بهتری پیش برود.
وی همچنین به عهدشکنی های آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران همواره مشهود بوده و این موضوع جای تعجب ندارد و باید دانست که دولت بویژه شخص رئیس جمهوری هیچ گاه قصدشان از توافق هسته ای و برجام ایجاد رابطه و دوستی با آمریکا نبوده و نیست.
نادری اظهار کرد: در صورت نقض برجام که حاصل بدعهدی های آمریکا است چیزی از ارزش تلاش های تیم دیپلماسی کشور کم نمی شود و باید در نظر داشت که برجام یک توافق بین المللی بین شش کشوربا ایران است بنابراین آمریکا یکجانبه نمی تواند آنرا برهم بزند.

 ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی