باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسید

  همزمان با میلاد با سعادت امیر مومنان امام علی (ع) و روز پدر و با حضور استاندار قزوین چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسید.


 سفر استاندار قزوین به شهرستان بوئین زهرا 3 طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و همچنین 9 پروژه در بخش خدمات شهری، فرهنگی و زیربنایی با اعتبار 138 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.
در این سفر یکروزه طرح آبیاری نوین در مزرعه 21 هکتاری با سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار، پروژه بازسازی بوستان نماز با 32 میلیارد ریال در هشت هزار متر مربع مساحت، فاز 2 گلخانه شرکت نشا گستر بوئین زهرا با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، طرح خروج آب شرب از چرخه آبیاری فضای سبز در بزرگترین میدان استان با هشت میلیارد ریال، یک جایگاه CNG با 35 میلیارد ریال اعتبار، خانه فرهنگ امام علی (ع) با هزینه سه میلیارد و 500 میلیون ریال، بلوار شهید الیاس چگینی در یکهزار و 200 متر و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسیدند.
همچنین عملیات اجرایی احداث کتابخانه حضرت امیرالمومنین در 2 طبقه و یکهزار و 200 متر مربع مساحت با اعتباری معادل 12 میلیارد ریال، مجتمع خدماتی رفاهی سگزآباد با 10 هزار و 100 متر مربع زیربنا و 120 میلیارد ریال اعتبار و 250 نفر اشتغالزایی آغاز شد.
استاندار قزوین در این سفر از سامانه آبیاری نوین شرکت امید 110 با 180 هکتار مساحت و 18 میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار، پروژه 450 واحدی مسکن مهر کارکنان دولت و سد بالاخانلو دومین سد بزرگ استان با 24 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.
شهرستان بوئین زهرا با چهار بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال دارای 14 دهستان و 320 آبادی دارای سکنه است.
این شهرستان با وسعتی حدود پنج هزار و 988 کیلومتر مربع و 122 هزار و 994 نفر جمعیت، در جنوب مرکز استان قزوین واقع شده است.
ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی