باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


فرمانده انتظامی بویین‌زهرا خبر داد
پلمب 8 واحد عرضه قلیان در بویین‌زهرا
فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌زهرا از پلمب 8 قلیان‌سرا و قهوه‌خانه در اجرای طرح پاکسازی سفره‌خانه‌ها در این شهرستان خبر داد.

حسین علیان‌نژاد اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر این واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی توسط پلیس شهرستان بویین‌زهرا اجرا شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان بویین‌زهرا در راستای پاکسازی سفره‌خانه‌های متخلف و فاقد مجوز قانونی، در سطح شهر، تمام محل‌های غیر‌مجاز مصرف دخانیاتی چون قلیان‌سرا و قهوه‌خانه‌ها را شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌زهرا افزود: در اجرای این پاکسازی تعداد هشت مغازه عرضه قلیان با هماهنگی مقام قضایی پلمب و تعداد 84 عدد آلات و ادوات استعمال قلیان جمع‌آوری شد.

علیا‌ن‌نژاد در پایان با بیان این مطلب که، اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌گیرد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی