باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




بخشدار رامند در جلسه شورای اداری بخش:

نقد سازنده ودلسوزانه در پیشبرد حل مسائل ومشکلات راهگشا خواهد بود.

متاسفانه در مواقعی شاهد این هستیم که نقد جای خود را به تخریب داده است وکسانی که عملکرد دولت را زیر سوال می برند در حقیقت دارند اصل نظام را تخریب می کنند واین با منویات رهبری تضاد دارد چرا که ایشان به صراحت فرمودند هرحرکت وگفتاری که روح اعتماد مردم به این قوا وکارگزاران آن را متزلزل ودر این پشتیبانی اندک خللی وارد سازد حرام شرعی وخیانت ملی کرده است.

 



مهدی انصاری بخشدار رامند در جلسه شورای اداری این بخش ضمن تسلیت رحلت آیت الله باریک بین وهمچنین جانباختگان حادثه سیل آذربایجان گفت:امیدواریم در سال جدید با توجه به نامگذاری این سال به عنوان اقتصادمقاومتی تولید واشتغال از طرف مقام معظم رهبری،بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال وتولید تلاش نماییم.

وی ادامه داد:  رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی خود درخصوص نامگذاری سال 95 را که به عنوان اقتصادمقاومتی اقدام وعمل فرمودند الحمدالله در گزارشی که دولت محترم ارائه نمود کارهای خوبی در سال قبل انجام شد وگزارش آن را به من دادند ولی تا رسیدن مطلوب فاصله زیادی داریم.

بخشدار رامند ادامه داد:  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  به این نتیجه می رسیم که ایشان از عملکرد دولت رضایت دارند چرا که ایشان مواضعشان همیشه روشن وشفاف بوده وبا کسی رودربایستی ندارند.

وی با بیان اینکه به لطف الهی ودر سایه توجهات حضرت ولی عصر(ع) امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره امنی در میان جنگ وتروریسم منطقه است تصریح کرد:  کشورهای منطقه هرکدام به نوعی گریبانگیر با ناامنی  وحملات تروریستی هستند حتی کشورهای اروپایی که به ادعای خود در بالاترین درجه امنیت هستند در حال حاضر شهروندانشان احساس امنیت ندارند.

انصاری تاکید کرد : ثبات وامنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت شبانه روزی نیروهای نظامی وانتظامی وامنیتی هستیم ،وظیفه ما به عنوان مدیران اجرایی باید همه همت وتلاش خود را در داخل جهت خدمت رسانی به مردم بکار ببندیم.

نماینده عالی دولت تدبیروامید سپس با اشاره به بحث برجام وتشکر از تلاش مجاهدانه سربازان عرصه دیپلماسی خاطرنشان کرد :  لحظه به لحظه این مذاکره وتمام مراحل مذاکرات را  رهبری در جریان بوده اند وتیم مذاکره کننده بدون هماهنگی با ایشان هیچ توافقی را امضا نکردند.

این مقام مسئول یاداور شد :  با تلاش وپیگیری  دست اندکاران  امسال شاهد ثبات در بازار شب عید بودیم واقلام ومایحتاج مرم به ویژه میوه شب عید با قیمت مناسبی در بین مردم عرضه شد این درحالی بود که به علت سرمازدگی باالطبع قیمت میوه ها باید افزایش می یافت.

در همین زمینه بخشدار رامند افزود : ثبات بازار ورشد اقتصادی از منفی 6به مثبت4 رسید که این موضوع نشان دهنده جهش اقتصادی در این مدت بوده است.

وی تاکید کرد : البته تارسیدن به حد مطلوب فاصله زیاد داریم وباید همگی تلاش نماییم. 

انصاری اظهار داشت : بعضی ها که رییس جمهمور آمریکا را یک احمق تصور می کنند اتفاقا در اشتباه هستند چرا که امروز ترامپ بارها به صراحت گفته است که برنده واقعی برجام،ایران است واین توافق به ضرر آمریکا تمام شد.برجام سایه سنگین وهجمه ای را که علیه کشور به راه انداخته بود از بین برد.




بخشدار رامند بیان کرد: رییس جمهور محترم به وعده ای که داده بودندمبنی بر اینکه هم باید چرخ کارخانه بچرخد هم سانتریفیوژرسیدندامروز شاهد این هستیم که سانتریفیوژهای نسل هشتم در حال فعالیت هستند و  صنعت هسته ای نه تنها متوقف نیست  بلکه در حال توسعه وپیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه نقد سازنده ودلسوزانه در پیشبرد حل مسائل ومشکلات راهگشا خواهد بود گفت:متاسفانه در مواقعی شاهد این هستیم که نقد جای خود را به تخریب داده است وکسانی که عملکرد دولت را زیر سوال می برند در حقیقت دارند اصل نظام را تخریب می کنند واین با منویات رهبری تضاد دارد چرا که ایشان به صراحت فرمودند هرحرکت وگفتاری که روح اعتماد مردم به این قوا وکارگزاران آن را متزلزل ودر این پشتیبانی اندک خللی وارد سازد حرام شرعی وخیانت ملی کرده است.

انصاری سپس به بحث انتخابات پرداخت وافزود با توجه به اینکه در آستانه دوانتخابات مهم وسرنوشت ساز در کشور قرار داریم،وظیفه همه مسئولین ومدیران است که جهت برگزاری انتخابات آزادو سالم تلاش نموده وزمینه حضور حداکثری وباشکوه مردم را فراهم نمایند.

این مقام مسئول  تصریح کرد: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم،این مهم را باید سرلوحه کار خود قرار داده وهمه مدیران مراقب باشند از امکانات اداره متبوع خود له یا علیه هیچ شخص یا جریان سیاسی بکار نبرند.

انصاری در پایان از مدیران ودستگاههای اجرایی که در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت رسانی به مردم ومسافران نوروزی وهمچنین از نیروهای انتظامی،نظامی وامدادی جهت برقراری نظم وامنیت نیز سپاسگذاری نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی