باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

735طرح عمرانی خدماتی، صنعتی و کشاورزی فردا با حضور رئیس جمهوری در قزوین افتتاح می شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: 735 طرح عمرانی خدماتی، صنعتی و کشاورزی فردا یکشنبه در دومین سفر رئیس جمهوری به قزوین با 20 هزار میلیارد ریال اعتبار و سه هزار و 76 نفر اشتغالزایی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.




منوچهر حبیبی  افزود: افتتاح سامانه آبیاری نوین به نمایندگی از 245 پروژه کشاورزی در سطح 6 هزار هکتار از اراضی و گازرسانی به منطقه الموت به نمایندگی از 110 پروژه که گاز 2 شهر و 110 روستا را تامین می کند،از جمله این طرح ها است.
وی ادامه داد: از دیگر طرح های مهم که در این سفر عملیات اجرایی آن کلید می خورد، آغاز عملیات اجرائی انتقال آب سد طالقان با 6 هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار است که با 250 نفر اشتغالزائی آب 14 شهر و 198 روستای استان معادل 70 درصد جمعیت استان را تامین خواهد کرد.
این مسئول افزود: اجرای این طرح پس از انقلاب از آرزوهای دیرینه مردم قزوین بوده که با تخصیص اعتبار در سفر اول دولت تدبیر و امید به استان قزوین بعد از هفت ماه کلنگ آغاز عملیات اجرائی آن به زمین می خورد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: همچنین در جریان سفر رئیس جمهوری به قزوین مرکز شتابدهی نوآوری به نمایندگی از 366 پروژه مخابراتی و 6 طرح بزرگ صنعتی و مجتمع آموزشی تحقیقاتی باراجین و ساختمان برنامه و بودجه استان افتتاح می شوند.
وی با بیان اینکه وزرای ورزش و جوانان، نیرو، جهاد کشاورزی، نفت، ارتباطات و بهداشت، رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند،افزود:تعدادی از این پروژه ها صبح سفر با حضور وزرا کلنگ زنی شده و برخی نیز بعد از ظهر از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهورس کلنگ زنی شده یا افتتاح می شوند.
این مسئول ادامه داد: این پروژه ها از مطالبات جدی مردم و بسیار اثرگذار بوده و به عنوان نمونه در بخش تامین آب شرب و گاز رسانی به مناطق صعب العبور الموت و ساخت جاده از آرزوهای دیرینه مردم قزوین به شمار می روند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: افتتاح بوستان 22 هکتاری مهرگان به عنوان بزرگترین پارک درون شهری استان در مسکن مهر با 500 میلیارد ریال اعتبار از دیکر طرح های مهم دومین سفر رئیس جمهوری به استان قزوین هستند.
نخستین سفر رئیس جمهوری به قزوین که در قالب سفرهای کاروان تدبیر و امید صورت گرفته بود، مهر ماه سال گذشته به انجام رسید.


ایرنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی