باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

80  درصد مردم قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت:707 هزار نفر از واجدان شرایط رای دهی معادل 80 درصد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.



سید سعید شاهرخی گفت: در استان قزوین 888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در واجد شرایط رای دهی بودند که از این تعداد 707 هزار نفر پای صندوق های رای حاضر شدند.
وی اضافه کرد:این میزان رای دهی بیانگر مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات می باشد که که نشان دهنده عبور از میزان مشارکت دوره های گذشته است.
شاهرخی ادامه داد: یک هزار و 108 شعبه اخذ رای در سطح استان قزوین مشغول اخذ آرا بودند که از این تعداد 179 شعبه در شهرستان تاکستان،82 شعبه در شهرستان آبیک،52 شعبه در شهرستان آوج،137 شعبه در شهرستان البرز،129 شعبه در شهرستان بوئین زهرا و 529 شعبه در شهرستان قزوین فعالیت داشتند.
شاهرخی گفت: تاکنون تخلفات موثری را در این دوره از انتخابات دریافت نکرده ایم و با وجود هیجان های انتخاباتی و تبلیغاتی دیروز آرامش،امنیت و آسایش خوبی در شعب حاکم بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دیروز 29 اردیبهشت ماه برگزار شد و اعلام نتایج به تدریج انجام خواهد شد.
در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 92، 818 هزار و 930 نفر در استان قزوین واجد شرایط حضور در پای صندوق های رای بودند که از این تعداد 652 هزار و 80 نفر معادل 79.62 درصد در پای صندوق های رای حاضر شدند.

ایرنا-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی