باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بدون حضور و دعوت از خبرنگاران

مهندس فریدون نقی زاده بعنوان  سرپرست  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا معرفی شد




به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور  متقی فرد ،  ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، حجت الاسلام والمسلمین محمود گروسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ، معاونین و مدیران این سازمان مهندس فریدون نقی زاده بعنوان  سرپرست  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا معرفی شد

در این جلسه رییس  سازمان جهاد و کشاورزی استان قزوین اظهار کرد  : دغدغه بخش کشاورزی مازاد بر تولیدات است که با یک برنامه ریزی مناسب و دقیق  می توان مازاد تولید را به خارج از کشور صادر کرد .





وی با بیان اینکه خدمات بسیار زیادی در حوزه کشاورزی انجام شده است اظهار داشت : با تلاش کشاورزان ، تولید کنندگان ، بهره برداران و کارشناسان روند تولید محصولات کشاورزی رو به رشد  و توسعه است .

متقی فرد تصریح کرد : نقش جهاد کشاورزی در تولید و امنیت غذایی جامعه بی بدیل است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در سال گذشته  قرار بود که 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به  سامانه های نوین آبیاری  مجهز شوند  که انشااله در  تا پایان تابستان  سال جاری به پایان خواهد رسید .

به گفته ی متقی فرد ؛ برای استفاده و بهره وری مناسب از منابع آبی برنامه های خوبی در دست اجراست که در صورت تامین اعتبار اجرا خواهد شد .



 وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات مهندس مجید اسماعیلی ، مهندس فریدون نقی زاده را بعنوان  سرپرست  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا معرفی کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی