باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا:

یک واحد عرضه گوشت قرمز در شهرستان بوئین زهرا پلمپ شد



























قزوین- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: با بازرسی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، یک واحد عرضه گوشت قرمز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در بوئین زهرا پلمپ شد.

مهدی مهرزاده اظهار داشت: با بازرسی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا ، یک واحد عرضه گوشت قرمز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تکرار تخلف کشتار غیر مجاز  پلمپ شد.

وی افزود: گوشت عرضه شده در این واحد به صورت غیرمجاز و خارج از زنجیره بهداشتی کشتار گردیده  و هیچ گونه نظارت بهداشتی بر لاشه ها صورت نپذیرفته بود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در ادامه گفت: کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی بوئین زهرا با بازرسی های میدانی،   خارج از وقت اداری و در ایام تعطیلات برای تامین هر چه بیشتر سلامت غذایی شهروندان بر واحد های عرضه سطح شهرستان نظارت می کنند.

مهرزاده تاکید کرد :  در صورت بروز هرگونه تخلف بهداشتی این اداره واحدهای متخلف را به مراجع قضایی معرفی می کند  که در صورت تکرار تخلف و بی‌توجهی به ضوابط بهداشتی در این زمینه، واحد متخلف پلمپ می‌شود.

وی گفت: با توجه به احتمال شیوع بیماری خونریزی دهنده تب کریمه –کنگو ( CCHF  ) دامپزشکی به صورت مستمر از واحدهای عرضه بازدید می کند، همچنین از همه شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده تخلف بهداشتی و کشتار غیر مجاز در سطح معابر، اداره دامپزشکی را ضمن تماس با شماره  ۰۲۸۳۴۲۲۲۴۹۰ و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ مطلع فرمائید


 مهر


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی