باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




پرویز یوسفی فخر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوئین زهرا

طرح هادی در 59 روستای بوئین زهرا اجرا شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوئین زهرا از اجرای طرح هادی در 59 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 130 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

پرویز یوسفی فخر با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی در روستاهای بالای 20 خانوار اجرایی می شود،افزود: در حال حاضر این طرح در 63 درصد روستاهای شهرستان بوئین زهرا عملیاتی شده است.
وی با اشاره به 118 روستای دارای سکنه در بوئین زهرا، یادآور شد: 93 روستای این شهرستان قابلیت اجرای طرح هادی روستایی شامل بهسازی، جدول گزاری، آسفالت و سنگ فرش معابر را دارند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوئین زهرا به ادامه اجرای طرح های هادی روستایی در دست اجرا در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: برای امسال 10 طرح جدید داریم و این در حالی است که برای نخستین بار 58 هزار متر مربع آسفات معابر روستایی را برای 11 روستا از محل قیر رایگان و تملک دارایی های استان آغاز کرده و تا 31 تیرماه سال جاری نیز به اتمام می رسانیم.
وی در ادامه با اشاره به صدور اسناد ملکی شهری و روستایی این شهرستان، افزود: طی سال های گذشته با ورود به این حوزه در پنج شهر بوئین زهرا، دانسفهان، سگزآباد، شال و ارداق و برخی از روستاها موفق به صدور 17 هزار جلد سند شدیم و برای امسال نیز پیش بینی صدور یک هزار جلد سند روستایی شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی