باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا  :

روز جهانی قدس روز وحدت جامعه اسلامی در برابر ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است

مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا  با صدرو پیامی بربرگزاری باشکوه روز جهانی قدس تاکید کرد.

متن پیام بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا  :

روز قدس  که میراث ارزشمند و بزرگ امام خمینی است ، روز فریاد خواهی ملت های مسلمان بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است و این پیام را به همه جهان می رساند که آرمان آزادسازی قدس شریف یک آرمان جهانی است.

بی شک روز جهانی قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است وباید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

امروزهمگان اذعان دارند که رژیم غاصب اسرائیل در بدترین شرایط حیات خود قراردارد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و حمایت های دنیای استکبار و ایادی انها در منطقه  نمی تواند نجات بخش این رژیم جعلی باشد .

بدون تردید مسیر  و جهت گیری ملت های مسلمان بویژه در منطقه با دولتمردان انها  تفاوت بسیار زیادی دارد چراکه ملت های کشور های جهان همراه  ملت مظلوم فلسطین می باشند.

لذا حضور گسترده و حماسی مردم  بخش مرکزی همراه با تمامی مسلمانان جهان  در راهپیمایی روز جهانی قدس  نشان استمرار ظلم ستیزی و حمایت همیشگی مردم از مظلومان و ستمدیدگان است .

رجاء واثق دارم مردم شهر ها و روستا های بخش مرکزی   بار دیگر با حضور گسترده و کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم خواهند کرد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی