باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آقای استاندار پروژه  دو بانده شدن محور دانسفهان به سه راهی رحیم آباد متوقف  شده است .

 

 

بر اساس تابلوی نصب شده در محور  دانسفهان به سه راهی رحیم اباد عملیات اجرایی این پروژه در مورخه   1/6/92 اغاز گردیده و و بر اساس زمان بندی تعیین شده می بایست این پروژه در تاریخ  1 /7 / 93  به   بهره برداری  می رسید اما در حال حاضر که در سال 1396 قرارداریم فقط چند کیلومتر از این مسیر آماده بهره برداری شده است .

پروژه تعریض محور دانسفهان به سه راهی رحیم آباد  به دلائل مختلف که واکاوی آن در این مختصر نمی گنجد با فراز و نشیب های بسیار زیادی همراه بوده ودر حال حاضر اجرای پروژه با کندی بسیار زیادی همراه است؛     این در حالی هست که تمامی مسئولان و کارشناسان حوزه حمل و نقل و راه بر اهمیت ، حساسیت و حادثه خیز بودن این محور تاکید و اذعان دارند.

شاید به درستی بتوان کندی اجرای این پروژه را به حرکت آرام لاک پشت و تزریق اعتبارات  آن را به  اعتبارات قطره چکانی توصیف نموده  چرا که این پروژه مهم علی رغم اهمیت آن از پیشرفت بسیار کندی برخوردار است ؛ و  وعده های متعدد مسئولان ملی و استانی برای تامین اعتبارات مورد نیاز و تسریع در تکمیل  این پروژه تاکنون محقق نگریده است.





  تحقق وعده مسئولان ملی و استانی  برای دو بانده شدن محور  دانسفهان به سه راهی رحیم آباد پس از چند سال ، در تکمیل فاز اول پروژه خلاصه شده است و اکنون که در ابتداء مرداد ماه سال 1396 قرار داریم و بهترین زمان ممکن برای اجرای پروژه های راهسازی است ؛اجرای این پروژه کاملا متوقف شده است و در محور مذکورهیچ فعالیت  راه سازی مشاهده نمی گردد ؛ و به نظر می رسد  ادامه اجرای این پروژه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است .

صاحب قلم در نوشتارقبلی خود با عنوان (( اولویت در اجرای پروژه های اداره کل راه و شهر سازی استان قزوین کدام است !؟)) خواستار در اولویت قرار گرفتن تکمیل پروژه دو بانده شدن محوردانسفهان به سه راهی رحیم اباد شده بود که متاسفانه نه تنها تغییری درجهت سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه انجام نشد بلکه پس از چند ماه شاهد متوقف شدن کامل این پروژه شده ایم .



 این در حالی است که اجرای پروژه های که از اهمیت و حساسیت کمتری نسبت به این پروژه در سطح استان قزوین برخودار است با سرعت مناسب در حال انجام است ، که از جمله  این پروژه ها می توان به احداث دهنه دوم پل شاه عباسی در محور بوئین زهرا به قزوین و تعریض بخش های از این محور اشاره داشت.

 جناب اقای دکتر همتی استاندار پر تلاش ، توانمند و سخت کوش و پیگیراستان قزوین اینک که مدیران اداره راه و شهرسازی استان ، تکمیل پروژه دو بانده شدن محور دانسفهان به سه راهی رحیم آباد را به هر دلیل در اولویت برنامه های خود قرارنداده اند، از جنابعالی درخواست داریم با حضور و بازدید از این محور و بررسی میزان پر حجم ترافیک و حادثه خیز بودن مسیر ، دستورات و اقدامات لازم را برای تسریح در تکمیل این پروژه صادر فرمائید.

  ولی اله حسین زاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی