باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رئیس هیأت عالی نظارت منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رئیس دبیرخانه هیات امناء استان قزوین از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا بازدید نمودند.

 

حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی‌فرد در بازدید از واحد بوئین زهرا به بررسی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی معاونین حوزه های مختلف پرداخت.

 

به گزارش خبرنگار ما  دکتر محمد رضا عباسی فرد ضمن بازدید از قسمت های مختلف واحد بوئین زهرا خاطر نشان شد خوشبختانه این واحد دانشگاهی از زیرساخت های مطلوب و با کیفیت بالا برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی‌فرد در بازدید از واحد بوئین زهرا به بررسی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی معاونین حوزه های مختلف پرداخت و گفت: هیات عالی نظارت تمام تلاش خود را جهت ارتقاء سطح واحدها با رویکرد مثبت و  با نظارت دقیق به قوت ادامه می دهد.



در ابتدای این جلسه دکتر رضا شعبان نژاد رئیس واحد بوئین زهرا ضمن عرض خیرمقدم به جناب آقای دکتر عباسی فرد و هیات همراه و جناب آقای دکتر عطایی رئیس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی ، نظارت را یکی از ارکان مدیریت قوی و مستمر دانست و خاطر نشان کرد به حمدلله هیات عالی نظارت همواره با رویکردی مثبت در جهت رشد و ارتقاء و اصلاح امور قدم برداشته است.

دکتر محمد عطایی رئیس هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین ضمن ابراز خرسندی از توانمندی های واحد بوئین زهرا اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به امکانات فیزیکی و زیرساختی و داشتن آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز، اساتید برجسته و کارکنان با انگیزه توانایی رقابت موثر با دانشگاههای معتبر کشور را دارد.

دکتر نیازی معاون هیأت عالی نظارت منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی نیز به پاره ای توضیحات درباره نحوه عملکرد این هیأت و همکاری واحدهای دانشگاهی با آن پرداخت و تاکید کرد: «اقدامات مثبت صورت گرفته در واحد باید به هیات عالی نظارت انعکاس پیدا کند تا در صورت لزوم و طرح سوال امکان پاسخگویی سریع میسر باشد.»



در این جلسه معاونین حاضر درباره حوزه متبوع خود مطالبی را مطرح کردند و مقرر شد با کارشناسی دقیق و به صورت کلاسه بندی شده به هیات عالی نظارت طرح و در جهت اصلاح امور و ارائه طریق به سازمان مرکزی ارائه نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی