باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آقابابایی شهردار خاکعلی خبرداد :

بوستان ولایت شهر خاکعلی سامان دهی می گردد




شهردار خاکعلی گفت : تجهیز بوستان ولایت و تامین روشنای و احداث فضای سبز و نصب وسایل بازی کودکان ازاقدامات اولیه شهرداری برای توسعه فضای سبز و تفریحی شهروندان خاکعلی است .





محسن آقابایی در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه فضای سبز در شهرها اظهار کرد : شهر بدون فضای سبز موثر در اشکال گوناگون آن غیرقابل تصور و پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی های معضلات زیست محیطی موجودیت فضای سبز و گسترش آن را برای همیشه اجتناب ناپذیر کرده است.

وی ادامه داد :  شهرها به عنوان کانون های تمرکز فعالیت و زندگی انسان ها برای اینکه بتوانند پایداری خودرا تضمین کنند  نیازمند توسعه سرانه فضای سبز هستند

آقابابایی خاطرنشان کرد : توجه به فضای سبز به طور عام به عنوان ریه های تنفسی شهرها تعریف اغراق آمیزی از کارکرد آن نیست؛ بلکه این تشبیه بیان کننده حداقل کارکرد آن در مفهوم اکولوژیک شهرها به شمار میرود.

شهردار خاکعلی  افزود :  توسعه  فضاهای سبز  هم از دیدگاه تامین نیاز های زیست محیطی شهرنشینان و هم از نظر تامین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی آن جایگاهی در خور اهمیت دارد.




وی سپس با اشاره به طرح های های پیش بینی شده جهت  توسعه فضای سبز شهر خاکعلی تصریح ساخت : در گام اول تلاش نموده ایم که با نگاه کارشناسی و واقع بینانه طرح های قابل اجرا شهر خاکعلی را در زمینه توسعه فضای سبز طراحی و پیش بینی کنیم.

این مقام مسئول گفت : در راستای توسعه فضای سبز و اجرای  طرح های کوتاه مدت باز پیرایی فضای سبز شهر خاکعلی در دستور کار قرارگرفت .

آقابابایی تجهیز بوستان ولایت و تامین روشنای و احداث فضای سبز و نصب وسایل بازی کودکان را از دیگر اقدامات خود برای توسعه فضای سبز و تفریحی برای شهروندان خاکعلی اعلام کرد و یادآور شد :  در مجموعه جهت اجرای این پروژه  ۸۰ میلیون اعتبار پیش بینی شده است.




شهردار خاکعلی در ادامه تسریع دراجرای پروژه های عمرانی شهرداری خاکعلی را با تمامی محدودیت های اعتباری ، مناسب توصیف نمود و اظهار کرد : پروژه سامان دهی بوستان ولایت  هفته دولت آماده بهره برداری و استفاده شهروندان می گردد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی