باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر





نایب رییس هیات مدیره  شرکت تعاونی مسکن کانون جانبازان استان قزوین خبرداد :

"  تصویب طرح مجموعه گردشگری ، تفریحی ، اقامتی و خدماتی تعاونی مسکن کانون جانبازان قزوین در اراضی شفیع آباد "

 حمزه علی محمدی نایب رییس هیات مدیره  شرکت تعاونی مسکن کانون جانبازان استان در گفتگو با خبرنگار ما شروع فعالیت این تعاونی را سال 1383 اعلام کرد و اظهارداشت :  شرکت تعاونی مسکن کانون جانبازان استان در مدت بیش از 13 سال دارای فراز و نشیب های بسیار زیادی بوده است که همین امر باعث شده که روند فعالیت این مجموعه طولانی شود.




وی  تعداد اعضای  شرکت تعاونی مسکن کانون جانبازان استان قزوین  را بیش از  2100 عضو  ذکر کرد و ادامه داد : با توجه به اینکه  این تعاونی قطعه زمینی در بالای اتوبان معروف به زمین های شفیع اباد را درسنوات گذشته خریداری کرده و هیات مدیره جدید بخش زیادی از توان و ظرفیت خود را در تعیین وضعیت این زمین متمرکز نمود.

نایب رییس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن کانون جانبازان استان قزوین سپس با اشاره دغدغه و عزم جدی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره جهت تعیین تکلیف زمین های شفیع اباد خاطرنشان کرد :  با تلاش های مستمر، تعامل و همکاری مسئولان محترم استان بویژه استاندار محترم،معاون عمرانی ایشان،شهردار محترم قزوین،مدیر کل محترم امور اراضی،مدیر کل محترم سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و مدیرکل محترم اداره ی راه و شهرسازی در نهایت موفق شدیم مجوز های قانونی و لازم را در جهت تغییر کاربری زمین شفیع آباد (ضلع شمال شرقی بوستان فدک )اخذ نماییم.

وی یادآور شد : مدیر عامل و اعضای هیات مدیره  پس از تصویب طرح مجموعه گردشگری ، تفریحی ، اقامتی و خدماتی تعاونی مسکن کانون جانبازان قزوین در حال حاضر تلاش دارند که شرایط  و زیر ساخت های لازم برای شروع عملیات اجرایی پروژه را فراهم سازند.



محمدی تاکید نمود: با  پیگیری های مکرر و مستمر  انجام شده ، کارشناسان امور زیر بنایی استان از فضای پروژه گردشگری بازدید کردند .

محمدی در ادامه  ضمن تقدیر از صبر و حوصله کلیه اعضای تعاونی  مسکن کانون جانبازان گفت: به اعضای تعاونی اطمینان می دهم که مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در جهت موفقیت و اجرای پروژه و برنامه های تعاونی تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار خواهند بست و در جهت حفظ و حراست از منافع جانبازان عزیز کوتاهی نخواهند کرد.

وی در پایان اظهار نمود  : بنده از حمایت و همراهی و پشتیبانی تمامی مدیران و کارشناسان همه ی دستگا های اجرایی استان که با حسن نظر در جهت تصویب طرح مجموعه گردشگری ، تفریحی ، اقامتی و خدماتی تعاونی مسکن کانون جانبازان قزوین همکاری داشتند نهایت تقدیر و تشکر را  دارم و انشاالله با ادامه این تعامل هرچه زودتر شاهد عملیات ساخت و ساز در این مجموعه باشیم .




























موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی