باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قاسمی فرماندار در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان بوئین زهرا :  

ژرف نگری و  پرهیز از سطحی نگری از ویژگیهای  خبرنگاران است.

 

 

به گزارش ولی اله حسین زاده  خبرنگار ما ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان بوئین زهرا ضمن گرامیداشت  نام و یاد شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی  در مزار شریف افغانستان اظهار کرد :  خبرنگاران متعهد کشور در تمامی عرصه های مختلف انقلاب همواره تلاش داشته اند  که اخبار و رویداد های انقلاب را به درستی انعکاس دهند و حضور این قشر فداکار در هشت سال دفاع مقدس و امروز در جبهه های مقاومت  سوریه و عراق  بیانگر رسالت خطیر خبرنگاران است .


وی ادامه داد: اهمیت فعالیت عرصه ی خبرنگاری همانند یک رزمنده در صحنه های نبرد حق بر علیه باطل است و حتی خبرنگاران مجاهدت و ایثار رزمندگان را برای ماندگاری در تاریخ ثبت و ضبط می کنند

قاسمی خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و این قشر فرهیخته می تواند تعادل بخش ارتباط مناسب بین مردم و مسئولان باشد

این مقام مسئول حوزه ی نرم افزاری حرفه ی خبرنگاری را حساس ، سخت و طاقت فرسا دانست و تاکید کرد: حتما کشوری که منطق گفتگو دارد و نظامی که در آن مردم سالاری دینی حاکم است و نظامی که در آن براساس آموزه های دینی قلم از قداست و جایگاه بسیار رفیعی دارد طبیعتا جایگاه خبرنگاری نیز در چنین نظام و کشوری باید جایگاه بسیار بلندی داشته باشد .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا سپس با اعلام اینکه خبرنگاری یک هنر است بیان ساخت: خبرنگار متعهد خبرنگاری است که همیشه به دنبال ایجاد امید و نشاط در جامعه باشد و از گسترش یاس و ناامیدی در جامعه پرهیز کند البته این به معنای کم توجهی به بیان نقد و نقاط ضعف و مشکلات نیست .

فرماندار شهرستان بوئین زهرا بیان داشت: خبرنگار باید با خوب دیدن و خوب شنیدن در جهت ارتقا فرهنگ و ارزش های جامعه قلم فرسایی کند.

قاسمی افزود: ژرف نگری و پرهیز از سطحی نگری به مسائل و رویداد ها یکی از ویژگیهای خبرنگاران است چرا که خبرنگار باید فکر و نگاه بلند به موضوعات داشته باشد.

وی یادآور شد: خبرنگاری مسیری سخت و دشوار است و خبرنگار باید با توجه به اهداف و رسالت مقدس که بر عهده دارند از صبر، حوصله و استقامت بالای برخوردار باشد و در برابر ناملایمات خم به ابرو نیاورد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به سختی و مشکلات خبرنگاران در شهرستان ها بیان داشت: قبول دارم که متاسفانه بخش زیادی از مدیران نسبت به حوزه ی رسانه و اطلاع رسانی ضعیف هستند لذا باید مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با تقویت روابط عمومی سازمان ها متبوع خود در جهت ارتباط بیشتر روابط عمومی با خبرنگاران فعال شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند .

وی افزود: خبرنگاران فعال شهرستان باید در خصوص ایجاد و راه اندازی تشکیلات اقدام کنند و مجموعه ی فرمانداری شهرستان نیز از این اقدامات با تمام توان و ظرفیت حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.


یادآور می شود : در این جلسه خبرنگاران فعال شهرستان بوئین زهرا به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار توجه و حمایت مسئولان شهرستان از فعالیت خبرنگاران شدند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی