باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی :

سرنوشت لایحه تفکیک تعدادی از وزارتخانه ها نا مشخص است   .

بابایی صالح گفت : باید وضعییت لایحه تفکیک تعدادی از وزراتخانه که در حال حاضردولت دوازدهم استقرار پیداه کرده سریعتر مشخص شود هر چند زمزمه های هم برای باز پس گیری این لایحه وجود دارد .

 

روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  در خصوص سرنوشت لایحه دولت در زمینه تفکیک تعدادی از وزراتخانه ها اظهار کرد :  لایحه تفکیک تعدادی از وزراتخانه ابتداءدرکمسیون اجتماعی مجلس  بحث و بررسی شده  که در مجموع کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت.

وی  افزود : تعدادی از نمایندگان بر تفکیک برخی از وزراتخانه ها از جمله ورزش و جوانان که حوزه فعالیت های آنان با هم سنخیت ندارد،  تاکید داشتند و  در خصوص تفکیک برخی از وزارتخانه ها از جمله صنعت و معدن و تجارت مخالف هستند و بیان می دارند که ضرورتی برتفکیک این وزارتخانه وجود ندارد.


  نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : بنده در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که تمامی صاحب نظران  مجلس و دولت حضور داشتند  یاداور شدم که  در مجموع ارایه لایحه تفکیک تعدادی از وزارتخانه ها خلاف برنامه ششم کشور که بر کوچک سازی بدنه دولت تاکید دارد می باشد؛  لذا با توجه به این موضوع تصویب این لایحه در صحن علنی مجلس نیازمند دو ، سوم رای نمایندگان است که این امر کسب رای لازم  برای لایحه تفکیک تعدادی از وزراتخانه  را با مشکل همراه خواهد ساخت .

وی گفت :  با توجه به شرایط موجود سرنوشت لایحه  تفکیک برخی از وزراتخانه ها نا مشخص است .

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس  تصریح  کرد : به نظر بنده  باید وضعییت این لایحه  که در حال حاضردولت دوازدهم استقرار پیداه کرده سریعتر مشخص شود هر چند زمزمه های هم برای باز پس گیری این لایحه وجود دارد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی