باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


حجت  الا سلام و المسلمین علیخانی:

فراکسیون امید از کارایی لازم برای حمایت از مهندس بی طرف برخوردار نبود.





علیخانی گفت : فراکسیون امید از کارایی لازم برای حمایت از مهندس بی طرف برخوردار نبود؛  چرا که فراکسیون امید با همه ی ادعا باید می توانست برای مهندس بی طرف حداقل 12 رای جمع کند البته برخی از اعضای فراکسیون امید با مخالفان مهندس بی طرف هماهنگ و هم صدا شده بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار کرد: در مجموع دکتر روحانی رییس جمهورازوزیران پیشنهادی راضی است وتاکید دارد که مهمترین ویژه گی کابینه دوازدهم  هماهنگی بین وزیران است.

وی ادامه داد : البته انتقاد های در سطح جامعه و حامیان دولت به ترکیب کابینه دوازدهم وجود دارد هر چند که باید انتظارات متناسب با معذورات رییس جمهور باشد   و شرایط آقای روحانی را درک نمود.

نماینده سابق مردم شهرستانهای بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر اینکه کابینه دولت دوازدهم باید پاسخگویی رای 24 میلیونی حامیان خود و تمام ملت ایران باشد خاطرنشان کرد:  هدف اصلی در تشکیل کابینه دولت دوازدهم باید کار و تلاش برای بهبود وضعییت اقتصادی مردم و رفع بیکاری و رونق تولید باشد.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گفت : اگر کابینه دولت دوازدهم موفق  به رفع مشکلات معیشت و اشتغال مردم شود  برای ما فرقی نمی کند که چه فردی در راس قرار دارد ؛ چرا که مردم از کابینه دوازدهم کار و تلاش و فداکاری می خواهند.

وی با اشاره به عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهندس بی طرف وزیر پیشنهادی نیرو بیان داشت : به نوعی می توان گفت به مهندس بی طرف بی مهری شد چرا که مهندس بی طرف شخصیت متعهد ، کاردان ، لایق ، پرکار ، دارای روحیه جهادی و تجربه های موفق است.



حجت الاسلام و المسلمین علیخانی افزود: به نظرم فراکسیون امید از کارایی لازم برای حمایت از مهندس بی طرف برخوردار نبود؛  چرا که فراکسیون امید با همه ی ادعا باید می توانست برای مهندس بی طرف حداقل 12 رای جمع کند البته برخی از اعضای فراکسیون امید با مخالفان مهندس بی طرف هماهنگ و هم صدا شده بوده اند.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه از عملکرد فراکسیون امید در خصوص عدم رای اعتماد به مهندس بی طرف ناراضی و گله مند هستند و این سئوال مطرح است چرا با حمایت و همراهی  فراکسیون امید آقای کدخدایی که در مجلس اصول گرا موفق به کسب رای اعتماد نشده بود در این  مجلس با رای بسیار بالا موفق به کسب رای اعتماد جهت  عضویت در شورای نگهبان شد اما در این مجلس مهندس بی طرف موفق به کسب رای اعتماد نمی شود .

وی با تاکید بر اینکه مهندس بی طرف در عدم کسب رای اعتماد مجلس ضرر نکرد و محبوبیتش در جامعه و بین اصلاح طلبان بیشتر شده است ؛  خاطرنشان کرد: در واقع این عدم رای اعتماد بدنه اجرایی کشور را از یک مدیر فتوانمند و قوی محروم کرد.

نماینده سابق مردم شهرستانهای بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با توجه به ارزیابی خود از فضای مجلس قبل از رای گیری کابینه دولت دوازدهم  گفت: بنده یک روز قبل از رای گیری احساس کردم که فضای مجلس به نفع مهندس بی طرف نیست  لذا به وی یادآور شدم و توصیه کردم که در سخنرانی خود فضا را تغییر دهد که مهندس بی طرف در هیچ شرایطی از اصول و اعتقادات و منش خود با توجه به صداقت و سلامت کاری که دارد دست بر نمی دارد وبه نوعی اهل دادن وعده های غیرعملی نیست.

حجت  الاسلام و المسلمین   علیخانی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رای بسیار بالای امیر حاتمی وزیر دفاع بیان کرد : امیر حاتمی مدیر بسیار ارزنده ، پرکار ، با تجربه ، موفق و مبتکر  در امور نظامی و دفاعی است و عضویت وی در بدنه ارتش جمهوری اسلامی  و بازخورد مثبت معرفی وی به عنوان وزیر دفاع باعث گردیده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالاترین رای را به امیر حاتمی بدهند.

وی تاکید کرد : البته رای بالای امیر حاتمی این پیام را به دشمنان کشور داد که تمامی ملت و نمایندگان مردم  در حوزه امور دفاعی و نظامی خود هماهنگ و همدل و همراه هستند  و با تمام توان از نیرو های نظامی و دفاعی خود حمیت و پشتیبانی می کنند.     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

همینکه تو ازش تعریف میکنی معلومه دیگه چیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی