باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

در سومین روز از هفته دولت در بوئین زهرا صورت گرفت




رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهید غلامحسین محمدی ابوی بزرگوار حسن محمدی ادای احترام کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهراگفت؛شهادت معرج عروج عاشقانی است که از قید جان گذشتند تا براق عشق آنان را به وادی عدم کشاند واین عدم یعنی دست یافتن به تمام اسرارعالم.

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا در سومین روز ازگرامیداشت هفته دولت رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهید غلامحسین محمدی ابوی گرانقدر حسن محمدی در شهرک خوزنین ادای احترام کردند.

در این دیدار که در اولین روز بزرگداشت روز کارمند و در سومین روز هفته دولت انجام شد مزار پاک و مطهر شهید مظهر عشق و ایمان که خالصانه جان مبارکشان را در طبق اخلاص نهادند وانقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران را با رنگ خون خویش پاسداری نمودند در مزار شهداء خوزنین غباروبی و عطر آگین نمودند.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به سخنان گوهر وار مقام معظم رهبری اشاره وتصریح کرد؛معظم له فرموده اند شما خانواده‌های عزیز شهدا، شما جانبازان، و شما کسانی که برای انقلاب، از جان یا عزیزان خودتان سرمایه‌گذاری کردید، باید بدانید که- بحمدالله- این خونهای پاک، اثر خودش را بخشیده است. و در جایی دیگررهبر فرزانگان جهان فرموده اند خدمت به فرزندان شهید، یک افتخار است و این سخنان رسالت خدمت گذاری را صد چندان می کند.

در پایان رئیس و کارکنان این اداره ضمن حضور در منزل شهید بزرگوار با همسر و فرزندان این شهید دیدارو گفتگو کردند و از صبر و استقامت این بانوی بزرگ که در این سالها توانسته فرزندان بزرگی را تحویل جامعه نماید تمجید کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی