باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
در هفته دولت

چند طرح کشاورزی و صنعتی در شهرستان بویین زهرا افتتاح شد




























  در مراسمی با حضور معاون اقتصادی استانداری قزوین بهره برداری از چند طرح کشاورزی، صنعتی و شهری در بویین زهرا آغاز شد.

، همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، قاسمی فرماندار بویین زهرا و مسئولان محلی با حضور در مزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای گرانقدر شهرستان بویین زهرا ادای احترام کردند.

منوچهر حبییی معاون اقتصادی استاندار در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدای سرافراز میهن اسلامی که جان و مال خود را در راه رضای خداوند نثار کردند، هیچ گاه از اذهان ملت ایران پاک نمی شود.

وی بیان کرد: همه ما در برابر شهدا وظیفه داریم با گرامیدشات یاد آنها و خدمت صادقانه به مردم دین خود را به این شهدا ادا کنیم.

حبیبی تصریح کرد: موفقیت های امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگران است و در مناسبتها و طول سال باید به هر بهانه ای از یاد شهدا غافل نشویم و مسئولیت های خود را مدیون آنها بدانیم.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه سفر به شهرستان بویین زهرا با حضور در دفتر امام جمعه بوئین زهرا با حجت الاسلام زرینه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه بویین زهرا در این دیدار گفت: شعار اعتدال دولت تدبیر و امید در بوئین زهرا جاری است و کارها به خوبی پیش می رود.

حجت الاسلام زرینه بیان کرد: مسئولان باید از فرصت ایجاد شده برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم بخوبی اسافاده کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

در ششمین روز از هفته دولت ساختمان جدید آتش نشانی بوئین زهرا با حضور حبیبی معاون اقتصادی استاندار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.

افتتاح آبیاری زیر سطحی ۲۵ هکتاری مزرعه شرکت کشت و صنعت الله آباد و ساختمان شهید علیمحمدی دانشگاه فنی بوئین زهر از دیگر برنامه های ششمین روز هفته دولت در این شهرستان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی