باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شایعات درباره تغییرات استانداران بی‌اساس است

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ
شایعات درباره تغییرات استانداران بی‌اساس است

یک منبع نزدیک به وزارت کشور ضمن رد تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره برکناری، جابجایی و تغییرات استانداران که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: منبع این شایعات و گمانه‌زنی‌ها عمدتا محافل سیاسی و رسانه‌ای هستند.

  این منبع آگاه در خصوص این شایعات خاطرنشان کرد: منبع شایعات و گمانه‌زنی‌ها عمدتا محافل سیاسی و رسانه‌ای هستند که قصد دارند افراد نزدیک و منتسب به خود را به عنوان استاندار معرفی نمایند؛ در حالی که فرآیند تعیین استاندار کاملا مشخص و تا لحظه نهایی که از سوی وزارت کشور به هیأت دولت پیشنهاد می‌شود، کاملا محرمانه بوده و ضمن آن که این تغییرات به صورت مشخص و مربوط به برخی از استان‌ها است.


این مقام آگاه افزود: پیش از این نیز در جریان معرفی کابینه از سوی رئیس‌جمهور، شاهد انتشار مطالب نادرست و خلاف واقع بودیم و بسیاری از فعالان سیاسی، دوستان و نزدیکان خود را به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی می‌کردند و نهایتا با معرفی اعضای پیشنهادی کابینه، نادرست بودن بسیاری از این گمانه‌سازی‌ها و مغرضانه بودن شایعات مشخص شد.

وی از رسانه‌ها خواست به جای انتشار مطالب و اخباری که از جهتی موجبات تزلزل مدیریتی در استان‌ها را فراهم می‌کند و از جهت دیگر مطالبات را به طور نادرست غیر واقعی افزایش می‌دهد، مصالح ملی و منطقه‌ای را در نظر گرفته و به جای گمانه‌زنی و شخصیت‌تراشی به ارائه پیشنهادهای اجرایی و کاربردی در حوزه اجرایی و در مناطق بپردازند که بسیار شایسته‌تر از تلاش برای انتصاب افراد دلخواه می‌باشد.

این مقام مطلع با قدردانی از مردم آگاه و هوشیار که توجه خود را به عملکرد و برنامه‌ها معطوف کرده‌اند، تصریح کرد: قطعا هرگونه تصمیم نهایی با توجه به مقتضیات و شرایط ممکن برای توسعه مناطق اتخاذ خواهد شد و اخبار نهایی نیز صرفا از سوی رسانه‌های رسمی به صورت خبر قطعی منتشر می‌شود.
ایسنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی