باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قبادی سرپرست شهرداری خاکعلی:

بازسازی بافت فرسوده شهردر اولویت برنامه های شهرداری قراردارد.

 

سرپرست شهرداری خاکعلی گفت : بخشی از شهر خاکعلی در بافت فرسوده قرار دارد لذا تلاش داریم با مشارکت و همراهی شهروندان بافت های فرسوده شهر را احیاء و بازسازی کنیم.

 

رحمت اله قبادی  سرپرست شهرداری خاکعلی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه تمام ظرفیت و توان خود را در جهت پاسخگویی به حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر خاکعلی  به کار بسته است اظهار کرد :بنده تمام توان ، ظرفیت و تجربه  خود را برای عمران و آبادی شهر خاکعلی با تلاش صادقانه و همراهی  همکاران عزیزم در شهرداری بکار گرفته ام تا شرایط و فضای مناسبی را برای زندگی شهروندان ولایت مدار خاکعلی فراهم سازیم.

وی ادامه داد : با توجه به تجربیات گذشته  و آشنایی که بنده به مجموعه مشکلات و نیاز های شهر خاکعلی ی داشته ام در همان روز اول مسئولیت برنامه های خود را برای عمران و آبادی شهر خاکعلی آغاز کرده ام .

قبادی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه کار با سرعت مناسب در حال انجام و تکمیل است خاطرنشان کرد : یکی از موضوعاتی که مورد تاکید رییس جمهور محترم و سایر مسئولان می باشد بازسازی بافت های فرسوده شهری است.

سرپرست شهرداری خاکعلی تصریح کرد : بخشی از شهر خاکعلی در بافت فرسوده قرار دارد لذا تلاش داریم با مشارکت و همراهی شهروندان بافت های فرسوده شهر را احیاء و بازسازی کنیم.



وی افزود : در روز های گذشته بنده به همراه  دکتر یاوری رییس شورای اسلامی شهر خاکعلی و کارشناسان از نزدیک مسائل و مشکلات بافت های فرسوده شهر را مورد بررسی قرارداده و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ گردیده است.

 این مقام مسئول تصریح کرد : طرح های عمرانی جدیدی را به رئیس شورای شهر جهت رفاه حال شهروندان پیشنهاد داده ایم  ؛ که انشااله در آینده نزدیک با تصویب شورای اسلامی شهر به مورد اجرا در خواهد آمد.




قبادی سپس عزم و اراده تک تک اعضای شورای اسلامی شهر خاکعلی و شهرداری را در جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان خاکعلی دانست و گفت : انشااله با توجه به فضای همدلی و همراهی و هم افزایی که بین  مدیریت شهرداری ی خاکعلی  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر وجود دارد شاهد تحولات خوبی در مجموعه شهر خاکعلی خواهیم بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی