باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

موسی زاده سرپرست شهرداری بیدستان :

شهروندان بیدستان شاهد اقدامات تحول آفرینی در سطح شهر بیدستان خواهند بود.





سرپرست شهرداری بیدستان تاکید کرد : انشااله شهروندان بیدستان در همین مدت کوتاه شاهد اقدامات ماندگار و تحول آفرینی در سطح شهر بیدستان خواهند بود.

مهندس موسی زاده سرپرست شهرداری بیدستان در گفتگو با خبرنگار ما  شهروندان بیدستان را شایسته بهترین و بیشترین خدمت دانست و اظهار کرد:   بنده ابتداء از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان نسبت به خود نهایت تقدیر و تشکر را دارم  و انشااله بنده در مدتی که توفیق خدمتگزاری شهروندان بیدستان را دارم ،  تمام توان ،ظرفیت، تخصص و تجربه خود را برای پاسخگویی شایسته به حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان به کار خواهم بست.




 وی ادامه داد : با توجه به حضور چند ساله بنده  در مجموعه شهرداری بیدستان آشنایی و شناخت کامل و دقیقی از نیاز ها و مشکلات شهر بیدستان دارم ؛ لذا در همان روز اول مسئولیت فعالیت خود را با روحیه و عزم جهادی شروع کردم و  تلاش نموده ایم که فضای جدیدی را در شهر جهت خدمت رسانی به شهروندان بیدستان ایجاد کنیم.

سرپرست شهرداری بیدستان خاطرنشان کرد : در حال حاضر با فضای همدلی و همراهی که بین مجموعه اعضای محترم شورای شهر و همچنین پرسنل و کارکنان شهرداری بیدستان حاکم است روند خدمت رسانی به شهروندان سرعت و شتاب بیشتری پیدا کرده است.



موسی زاده سپس تکمیل پروژه های نیمه تمام و شروع  پروژه های جدید و مورد نیاز شهر و شهروندان را از اولویت های خود برشمرد و تصریح ساخت : یکی از ویژه گی های برنامه های شهرداری بیدستان در دوره جدید ، توجه به تمام نیاز های شهروندان در حوزه مسائل خدمات شهری ، اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی  و ...  است

وی یادآور شد : توسعه شهر بیدستان  توسعه متوازان  و جامع همراه با عدالت خواهد بود  .

اصلاح و سامان دهی ایستگاه اتوبوس و تاکسی ، سامان دهی سیستم حمل و نقل عمومی شهر ، اجرای نقاشی دیواری ، اجرای افکت و مون لایت تیر های برق ، نصب فیکسچر و تابلو های تبلیغاتی و علایم ترافیکی و برگزاری برنامه شب های فیروزه ای در بوستان های سطح شهر از جمله برنامه های اجتماعی ، فرهنگی و خدماتی انجام شده است که موسی زاده از آنها خبرداد.

موسی زاده در زمینه اجرای پروژه های عمرانی نیز گفت : ادامه پروژه جدول گذاری معابر و و کوچه ها ، سامان دهی و باز سازی معابر و جداول فرسوده ، تعمیر و نصب پل های جدید ،آغازاجرای احداث بوستان بانوان ، رنگ آمیزی جداول ، پیاده رو سازی و ... بخشی از فعالیت و اقدامات حوزه عمرانی است

سرپرست شهرداری بیدستان تاکید کرد : انشااله شهروندان بیدستان در همین مدت کوتاه شاهد اقدامات ماندگار و تحول آفرینی در سطح شهر بیدستان خواهند بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی