باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رحمانی سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا : 

روند توسعه و پیشرفت شهرستان بوئین زهرا با شتاب بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا با یاداوری ظرفیت های فراوان این شهرستان  در بخش های مختلف  گفت : انشااله روند توسعه و پیشرفت شهرستان با شتاب بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد .

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما دکتر علی رحمانی در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا  ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار  و سایر مسئولان برای سپردن این مسئولیت خطیر به خود اظهار کرد : بنده تا تاریخ 28/12/87 به عنوان یک خدمتگزار در مجموعه فرمانداری شهرستان بوئین زهرا در خدمت  مردم شهید پرور شهرستان بودم و اکنون پس از سال ها دوباره این افتخار نصیب بنده شده که مجدد توفیق  خدمتگزاری مردم شهرستان بوئین زهرا را پیداکنم .

وی ادامه داد: بنده امروز پس از سال ها  دوباره به  مجموعه ای فرمانداری شهرستان بوئین زهرا برگشته ام و این امر نشان دهنده کوچکی دنیا است.

رحمانی  با تاکید بر اینکه چرخ روزگار با سرعت در حال چرخش است افزود : همه ما باید بدانیم که دنیا محل گذر است و آنچه برای همه ما می ماند خدمت به خلق و جلبرضایت خداوند است.

 سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد :  همیشه نگاه بنده از گذشته جلب رضایت مردم ولایت مدار بوئین زهرا بوده است  و انشااله در دوره جدید نیز تلاش می کنیم با خدمت رسانی صادقانه  و شایسته رضامیت مندی مردم را بیشتر جلب کنیم.




رحمانی با اشاره به تلاش های مجدانه و پیگیرانه و صادقانه چند ساله ی مهندس قاسمی فرماندار پیشین شهرستان بوئین زهرا گفت : از مهندس قاسمی و همکاران مجموعه فرمانداری و سایر مدیران و دلسوزان شهرستان  که بستر های لازم را برای خدمت فراهم کردند تشکر می کنم  و انشااله این همدلی و همراهی و هم افزایی در دوره جدید با تلاش و همت مضاعف ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا با یاداوری ظرفیت های فراوان این شهرستان  در بخش های مختلف  گفت : انشااله روند توسعه و پیشرفت شهرستان با شتاب بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی