باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استاندار :

روند تغییر تعدادی از مدیران استان تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار : عملکرد مدیران استان از جهات گوناگون مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته وتغییر مدیران نیز بر اساس ارزیابی های انجام شده صورت می گیرد.

 

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استاندار در گفتگو اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به آغاز تغییر برخی از مدیران استان قزوین اظهارکرد : تغییرو جابجایی  مدیران در بدنه مدیریتی کشور یک امر طبیعی است.

 وی افزود :  عملکرد مدیران استان از جهات گوناگون مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته وتغییر مدیران نیز بر اساس ارزیابی های انجام شده صورت می گیرد.

 شاهرخی  خاطرنشان کرد :  مدیران خوبی در مجموعه استان داریم و قطعا در دوره جدید تعدادی از همین مدیران ارتقاء پیدا می کنند و برخی نیز ابقاء می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد :  روند تغییر مدیران در سطح استان قزوین تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود روز چهارشنبه با حضور شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استاندار علی رحمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا معارفه شد و از خدمات مهندس ارسلان قاسمی فرماندار قبلی این شهرستان تجلیل شد.

همچنین طی مراسمی با حضور شاهرخی معاون استاندار از زحمات علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک تقدیر و سید محمد حسینی بعنوان سرپرست فرمانداری آبیک معارفه شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۲)

با سلام امید وارم طبق فرمایشات جناب آقای دکتر شاهرخی این روند هر چه سریعتر با حضور استاندار محترم طی شود و تغییرات به سازمان هایی مثل برق هم برسد واقعاً این مقدار از خاموشی ها دیگر برای مردم قزوین قابل تحمل نیست ، آقای رییس جمعور خودشون این مسأله رو یادآوری کردند که در دوران جنگ این مقدار ضعف در جامعه مدیران وجود داشته علی ایحال از مدیرانی مثل آقای شاهرخی میخواهیم که کمی به درد مردم برسند مثلا یکبار به صورت ناشناس به اداره برق مراجعه کنند و به چشم خودشون فساد رو ببینن اداره برق شمال قزوین جاییه که آقای دین محمدی مدیر اونجا فقط به پول فکر میکنه اصلا مدیرانی از جنس ایشون در شأن نظام نیستند 😔خواهشاً فکری به حال این اوضاع بکنین😔😔😔
با سلام
امیدوارم در انتخاب مدیران جدید تعارفات را کنار گذاشته همچنان پست ها و سمت ها بین دوستان هم حزبی ها و حتی بازنشتگان دوباره و دوباره تقسیم نکنند (سنت استان قزوین).
همچنین به آمار و ارقام های خوش آب و رنگ ارائه شده خیلی اعتماد نکنند و رضایتمندی پرسنل و نیروی انسانی مجموعه مدیریت سابق فرد مورد نظر را هم مد نظر قرار بدهند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی