باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به مناسبت عید سعید غدیر نمایش« پهلوان کچل و اژدها » در بوئین زهرا بر روی صحنه رفت


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بوئین زهرا گفت: نمایش "پهلوان کچل و اژدها"  به مناسبت عید سعید غدیر خم به مدت 5 شب در مجتمع فرهنگی هنری ولایت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ما  و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا علی نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا در این رابطه اظهار داشت؛اجرای نمایش سنتی و ایرانی پهلوان و اژدها به همت کانون نمایش مجتمع ولایت از تاریخ 16/6/96 لغایت 20/6/96 به مدت 5 روز در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ولایت برای علاقمندان به هنر زیبای نمایش اجرا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بوئین زهرا در ادامه تصریح کرد؛ این نمایش با استقبال خوب همشهریان مواجه شد و خانواده های بوئین زهرایی در حالی این نمایش سنتی را دیدند که علاوه بر سرگرم کنندگی با بهره گیری از تکنیک های تخت حوضی و موسیقی سنتی ترانه های فولکور داستانی بومی و ایرانی را برای آنها روایت می کرد

وی در ادامه بیان داشت این نمایش به نویسندگی داود فتحعلی بیگی و توسط مجید یوسقی از هنرمندان کانون نمایش مجتمع فرهنگی هنری ولایت کارگردانی شده است.




نجفی گفت:این نمایش از 4 ماه پیش استارت اولیه آن زده شد و با حمایت هایی که از سوی این اداره انجام گرفت صادقانه می توانیم بگوییم که کانون نمایش توانسته انتظارات این اداره را برآورده کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:این نمایش توسط گروه تئاتر مهرگان وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد بوئین زهرا و با همکاری کانون نمایش مجتمع انجام می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بوئین زهرا با قدر دانی از عوامل این نمایش اظهار داشت:رضا دان اصفهانی، زهرا امینی حسینی، مهدی توکلی، یاسمن هاشمی، علی راحتلو، سید مهدی حسینی، مجید یوسفی، محمد خانزاده و راضیه کرمی  در این اجراها به ایفای نقش پرداختند.



نجفی در پایان یادآور شد عوامل دیگر این نمایش عبارتند از فاطمه غلامی نور، نیما عیوضی آهنگساز، مجید یوسفی دف و دایره زنگی، فرزانه بگلری طراح پوستر و بروشور، بهروز اسد زاده هماهنگی و عکاسی، محمد آقابابایی طبل ریز، سید علیرضا صفوی نوازنده ترومپت، اکرم غلامی و علی راحتلو به عنوان دستیار کارگردان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی