باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی :

زاهدی استاندار استان قزوین دارای روزمه قوی و موفق در مسئولیت های گذشته است.

 

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی انتخاب عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید استان قزوین را مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد : الحمداله برای استان قزوین استانداری انتخاب شده اند که دارای روزمه قوی و موفق در مسئولیت های گذشته است.

روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما جابجایی  مدیران بویژه استانداران با استقرار دولت ها را امری مسبوق به سابقه و طبیعی دانست و اظهار کرد :  تغییر هفت تن از استانداران کشور در راستای استفاده  دولت تدبیر و امید از مدیران توانمند و با انگیره درسطح استان های کشور است.



وی افزود : دکتر همتی استاندار سابق استان قزون از استانداران موفق ، خدوم ، توانمند  و مردمی بود که در مدت دوسال سکانداری استان قزوین ، عملکرد قابل قبول و تحول آفرینی را از خود بر جای گذاشت.

 بابایی صالح گفت :رضایت عموم مردم از دکتر همتی نشان دهنده عملکرد موفق ونمره قبولی وی در مدیریت استان قزوین است .

  نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی انتخاب عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید استان قزوین را مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد : الحمداله برای استان قزوین استانداری انتخاب شده اند که دارای روزمه قوی و موفق در مسئولیت های گذشته است.

 وی گفت : با بررسی عملکرد اقای زاهدی در مسئولیت های گذشته ، انتظارات از وی برای جهش در توسعه استان قزوین بیشتر می شود.

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی  با اشاره به ظرفیت های مختلف استان در حوزه های مختلف وهمچنین فضای سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی استان قزوین تاکید کرد :  مدیریت دراستان قزوین نسبت به سایر مناطق از اهمیت و حساسیت  بالای برخودار است که امیدواریم آقای زاهدی با توجه به تجارب ارزشمند در استانهای دیگر عملکرد موفق و درخشانی در استان قزوین از خود بر جای بگذارد.



عضوهیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح  ساخت: هر میزان ارتباط و تعامل استاندار ونمایندگان مجلس شورای اسلامی بیشتر باشد عرصه خدمتگزاری به مردم استان بیشتر فراهم می شود .

وی سپس از جابجایی برخی از مدیران در سطوح مختلف استان قزوین خبرداد  و افزود :  بر اساس برخی از اخبار و اطلاعات  تعدادی از مدیران استان از جمله فرمانداران و بخشداران جابجا می شوند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی  گفت : در اولین گام از این جابجایی ها  دکتر رحمانی به عنوان فرماندار شهرستان بوئین زهرا معرفی شدند که بنده ضمن تبریک این انتخاب به وی  از فعالیت و عملکرد دلسوزانه و پیگیرانه مهندس قاسمی فرماندار سابق شهرستان بوئین زهرا  تقدیر و تشکر رادارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی