باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا:
 دوران دفاع مقدس دوران افتخار ملت رشید ایران است.






محمد علی ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار ما

هشت سال دوران دفاع مقدس را دوران تاریخ آفرین ملت ایران دانست و گفت:  هشت سال دوران دفاع مقدس، تاریخ شکوه، بزرگی و حیات حقیقی ملت ما برای همیشه به شمار می آید و از آن بالاتر ، برای ما دوران تاریخ آفرین است.                                                                               

وی در ادامه افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس هم از جهت مادی و هم از جهت معنوی تاریخ ما را تغذیه کرد،. امروز اکثر موفقیت های سپاه و بسیج در پروژه های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بسیج سازندگی، تغییر و تحول در ساختار سازمانی سپاه و بسیج و نهضت روشنگری و دیگر برنامه ها مدیون فرهنگ جبهه است.                                                                                                                      فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا دوران دفاع مقدس را سرمشق و الگوی موفق همیشگی ملت بزرگ ایران دانست و خاطر نشان کرد : ما در جنگ توانستیم با تکیه بر باورهای دینی، ایمان، اخلاص، ایثار، شهامت و رشادت طلبی خود را پیروز میدان در جبهه حق علیه باطل کنیم.

 ایشان هفته دفاع مقدس را هفته افتخار ملت رشید ایران دانست و افزود : هفته دفاع مقدس در حقیقت بزرگداشتی از ایثار، مقاومت و دفاع همه جانبه و مقدس از ارزش ها و باورها و اعتقادات این مرزو بوم و هفته افتخار ملت رشید ایران است .                                                                                                        ملک محمدی در پایان به اهم برنامه های دفاع مقدس نیز اشاره نمود و تاکید کرد: دیدار از خانواده معظم شهداء، برگزار ی یادواره شهداء،  نمایشگاه دفاع مقدس، رژه حماسی، مراسم شب خاطره، نشست های سیاسی، غباروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء و گردهمایی رزمندگان و بسیجیان از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان بوئین زهرا خواهد بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی