باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شهردار آبگرم رسماً معرفی شد

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

شهردار آبگرم رسماً معرفی شد





























  در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، شهردار آبگرم رسماً معرفی شد.

 مراسم معارفه شهردار آبگرم با حضور حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم، رضا گروسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، سلیمانی فرماندار آوج، جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری آبگرم در فرهنگسرای این شهر برگزار شد.

در این جلسه فرشاد محمدحسینی با دریافت حکم استاندار قزوین از سوی مدیرکل دفتر شهری استانداری برای مدت ٤ سال به عنوان شهردار معرفی شد.

رضا گروسی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: می توان با برنامه ریزی و هدف گذاری درست، فراتر از فرمول ها و اعداد و ارقام ریاضی برای رشد بودجه کار کرد و این فضا در شهر آبگرم وجود دارد.

اینانلو، رئیس شورای اسلامی شهر آبگرم هم در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: بودجه یک میلیارد تومانی شهرداری در کمتر از سه سال به ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

سلیمانی، فرماندار شهرستان آوج نیز بر مهیا بودن فضای گردشگری و شرایط لازم برای تولید ثروت در آبگرم تأکید کرد.

 محمدحسینی پیش از این نیز به مدت ٤ سال از بیست و پنجم آبان‌ماه ۹۳ تاکنون شهردار آبگرم بود که با روی کار آمدن شورای پنجم، با کسب آرای اعضای شورا در این سمت ابقا شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی