باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرماندار بویین زهرا:

 

اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد باید در صدر برنامه های کمیته امداد باشد.

 

مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با رحمانی فرماندار بویین زهرا دیدار و گفتگو کرد.

 

در این نشست که با حضور مدیر کل استان، قهرمانی ریاست کمیته امداد بویین زهرا و شورای معاونین استان برگزار شد گزارشی از روند ارائه خدمات این نهاد به نیازمندان قرائت شد.

 

در ادامه این دیدار، رحمانی فرماندار شهرستان بویین زهرا کمیته امداد را  نهادی مقدس و یادگار حضرت امام راحل جهت رفع محرومیت از جامعه اسلامی دانست و ضمن تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به محرومین گفت: باید با مدیریت اصولی و صحیح در جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت گام برداشته شود.

 

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: میتوان با بهره گیری از ظرفیت های خیرین در منطقه خدمات ارائه شده به نیازمندان را در تراز بالاتری نسبت به وضعیت حال انجام داد.

 

رحمانی اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد را از موارد بسیار مهم در برنامه ریزیهای کمیته امداد دانست و افزود: پرداخت مستمری اگرچه اقدامی مناسب و ارزشمند است ولی بایستی این قشر از جامعه که ۲ درصد از جمعیت کل شهرستان را تشکیل میدهند با ارائه آموزشهای مناسب و تسهیلات مورد نیاز، وارد بازار کار کرد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوئین زهرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی