باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی :

بارزانی با اشتباه محاسباتی به دنبال باج گیری است.




بابایی صالح گفت : بارزانی با مطرح کردن برخی از مسائل  می خواهد امتیازاتی بگیرد اما در این طراحی جدید و خطرناک برای دریافت هر گونه امتیاز با شکست سنگین مواجه خواهد شد .

روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  با اشاره به تحولات مهم و حساس منطقه از جمله برگزاری هم پرسی استقلال اقلیم کردستان اظهار کرد :  پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی  توطئه های زیادی را برای ضربه زدن به کشورمان طراحی و به مرحله اجراء گذاشته اند؛   که خوشبختانه  با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و همچنین اتحاد و انسجام ملت و تمامی گروه ها دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

  وی افزود : بدون تردید موضوع برگزاری هم پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق هم،  یکی از توطئه های دشمنان بویژه پس از تحمل شکست های پی در پی از جبهه مقاومت، طراحی و به مرحله اجراء درآمده است.  

بابایی صالح گفت : البته در خصوص هم پرسی اقلیم کردستان جامعه جهانی و مجامع بین الملی واکنش منفی نشان دادند و مخالف خود را با این اقدام اعلام کردند  ؛ ضمن اینکه کشور های همسایه  از جمله ترکیه نیز فعالانه در خصوص  خطر تجزیه عراق که پیامد های خطرناکی را برای تمامی کشور های منطقه به همراه خواهد داشت ؛ واکنش مناسبی نشان داده است .

  نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : شاید در برخی از توطئه ها دشمنان انقلاب اسلامی سعی می کردند که نقش خود را در طراحی و اجرای توطئه ها مخفی و کتمان کنند ؛  اما حمایت علنی و آشکار رژیم جعلی اسرائیل از این همه پرسی نشان داد اسرائیل هدایت کننده و طراح اصلی این نقشه خطرناک برای منطقه و جهان اسلام بوده است.




عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس سپس بر اتحاد و همبستگی تمامی اقشار مختلف مردم تاکید کرد و تصریح  ساخت  :  بحران های منطقه نشان داده که کشور ما بویژه نیرو های مسلح همیشه باید در بالاترین سطح آمادگی قرارداشته باشند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن در برابر توطئه های دشمنان واکنش های بازدارنده و مقتدرانه داشته باشند .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : به نظر بنده آقای بارزانی با توجه به شرایط پیچیده منطقه  با برگزاری همه پرسی به دنبال باج گیری است.

وی افزود : قطعا بارزانی در رسیدن به هدف خود جهت امتیاز گیری با شکست مواجه خواهد شد

این مقام مسئول بیان داشت : بارزانی با توجه به اینکه  در گذشته   توانسته بود با مطرح کردن برخی از مسائل  امتیازاتی بگیرد اما وی در این طراحی جدید و خطرناک برای دریافت هر گونه امتیاز باشکست سنگین مواجه خواهد شد .

بابایی صالح گفت : بارزانی در بازی خطرناکی که آغاز کرده دچار اشتباه محاسباتی شده است و حامیان امروز او قادر نیستند که از وی حمایت کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی