باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ عاشورایی خلق شد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس در کشورمان با تکیه رزمندگان میهن اسلامی بر فرهنگ عاشورایی خلق شد.
سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع ) شهرستان قزوین که با حضور امام جمعه شهر اقبالیه و جمعی از مسئولان در سالن شهید مطهری سپاه برگزار شد،افزود: دفاع مقدس به عنوان بازگو کننده فرهنگ عاشورا، مقاومت و ایستادگی از ارزش های ماندگار کشور به شمار می رود.
این مسئول همچنین گفت: در حال حاضر تمام تلاش دشمن این است که دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود و ماموریت امام راحل به سرانجام نرسد اما این توطئه با بصیرت و هوشیاری مردم مومن و انقلابی کشور همچون گذشته ناکام باقی خواهد ماند.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی در ابتدا با راه انداختن مشکلاتی همچون جریان منافقین، ترور و ایجاد ناامنی در درهه 60 سعی در ناامید ساختن مردم از انقلاب اسلامی داشت ولی چون در این زمینه موفق نشدند، جنگ هشت ساله علیه کشور را ایجاد کردند اما رزمندگان میهن اسلامی دلاورمردانه در برابر آنها ایستادند و با دست خالی اما مجهز به سلاح ایمان مقابل دشمن پیروز شدند.
وی به دلایل گذاشتن نام دفاع مقدس برای هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در طول این هشت سال برای اجرای شریعت اسلامی، اعتقادات و باورهای انقلابی خود جنگیدند و دفاعی مقدس را به وجود آوردند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش سپاه و بسیج در حفظ انقلاب و صیانت از ارزش های اسلامی، ادامه داد: بسیج و سپاه برای حفظ اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.
وی به نقش مردم در دفاع از خاک کشور و ارزش های اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه مهم ترین دلیل تشکیل بسیج در اقشار مختلف آمادگی آحاد مردم در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در حال حاضر 24 قشر در استان در قالب بسیج در راستای انجام ماموریت های این نهاد فعالیت می کنند.
سرهنگ برزگر ابراهیمی در پایان از فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس همکاری های لازم را با سپاه داشته باشند.
در پایان این آیین ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ رمضانعلی والدی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام سجاد (ع ) شهرستان قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین معرفی شد.


ایرنا،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی