باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رحمانی فرماندار شهرستان :

بیان نکردن خدمات دولت ظلم به نظام و امام است .




فرماندار شهرستان  بوئین زهراگفت: اگر ما مسئولان خدمات و فعالیت ها ی  نظام و دولت  را بیان نکنیم  با توجه به اینکه امام فرموده عملکرد و خدمات نظام را برای  مردم بیان کنید ؛  جفا کرده ایم.

 

به گزار ش  خبرنگارما دکتر علی رحمانی فرماندار شهرستان  بوئین زهرا در مراسم تودیع و معارفه شهردار ارداق با بیان اینکه  خانواده های معظم شهداء صاحبان اصلی انقلاب هستند به همین دلیل حیات ،پیشرفت و امنیت کشور و نظام مدیون خون شهداء است اظهارکرد : ما قطعا قدر شهداء را دانسته و می دانیم  و تفکیکی هم برای شهداء و خانواده های آنان قائل  نیستیم چرا که همه شهداء و خانواده های شهداء عزیز هستند منتها برخی مواقع در خصوص خانواده های شهداء فرق می گذارند که این زیبنده انقلاب نیست.

رحمانی افزود:  ایثارگران ، جانبازان  و خانواده های شهداء چشم و چراغ ما هستند و ما عملا این موضوع را باور و اعتقاد داریم  بنا براین همه موظف هستیم انقلابی که از دست شهداء  و در راس همه امام راحل  و مقام معظم رهبری به دست  ما رسیده به نحو شایسته  از این نعمت بزرگ  نگهبانی ونگه داری  کنیم ؛  تا انقلاب  را به دست صاحب اصلیش امام زمان (عج) بسپاریم.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان  خود با یاداوری درخواست  مردم روستای شاهین تپه بخش دشتابی جهت سامان دهی و ایمن سازی جاده ورودی روستا گفت:  در روزهای گذشته با حضور حجت الا اسلام و المسلمین علیخانی و مهندس حق لطفی مدیر کل راه استان  تصمیات خوبی برای احداث بلوارشاهین تپه انجام شد که این مصوبه در جلسه ای با حضور مسئولان در فرمانداری پیگیری شد تا در آینده نزدیک عملیات اجرایی بلوار روستای شاهین تپه آغاز شود .




وی به مراسم کلنگ  احداث سالن چند منظوره ورزشی شاهین تپه  اشاره داشت وافزود: تاکنون در شهرستان بوئین زهرا کلنگ 9 سالن ورزشی چند منظوره به زمین زد ه شده است  که این امر در تاریخ شهرستان و حتی استان بی سابقه بوده است و واقعییت این است که مجموعه این این اقدامات  با پیگری حجت الا اسلام و المسلمین حاج اقا علیخانی صورت گرفته است

رحمانی گفت : اعتبارات 9 سالن چند منظوره ورزشی  خارج از اعتبارات استان تامین شده است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد : اگر ما این خدمات و فعالیت ها را بیان نکنیم  با توجه به اینکه امام فرموده عملکرد و خدمات نظام را برای  مردم بیان کنید ؛  جفا کرده ایم

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول ۴ سال دوره اول دولت دکترروحانی به میزان ۱۲ سال گذشته در مورد عمران روستا ها کارو خدمات انجام  شده است تصریح کرد : باید گزارش این خدمات را به اطلاع مردم برسانیم که اگر غیر از این باشد و اطلاع رسانی انجام نشود ظلم به نظام ، امام و مقام معظم رهبری انجام شده است.




نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان ساخت : در سفر هیئت دولت به استان قزوین  برای زیر کشت بردن ۲۰ هزار هکتار زمین کشاورزی به آبیاری قطره ای مجوز صادر گردید این در حالی است که در20سال قبل از دولت تدبیر و امید  ۲2 هزار هکتار آبیاری قطره ای در استان قزوین انجام شده بود.

رحمانی با تاکید بر اینکه خدمات و فعالیت های انجام شده برای مردم کم است بیان داشت : بنده اعتقاد دارم که باید همیشه به مردم احترام بگذاریم  نباید زمانی که مردم به ما رای می دهند عزیز و  گرامی باشند اما زمانی که به رقیب رای دادند از مردم شاکی باشیم .

وی افزود : مردم با هیچ کس و هیچ جریانی عهد اخوت نبسته و نخواهند بست  بلکه معیار انتخاب مردم بر اساس کار و خدمات انجام شده می باشد و هر گروهی که خدمات بهتر و شیسته تر برای مردم انجام دهد مورد حمایت و  انتخاب مردم قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی