باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با مصوبه اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر خاکعلی :

مهندس علیرضا انصاری مجدد سکان هدایت شهرداری خاکعلی را بر عهده گرفت.


به گزارش خبرنگار ما اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر خاکعلی پس از بحث و بررسی د ر خصوص گزینه های مطرح برای شهرداری خاکعلی در نهایت مهندس علیرضا انصاری که تجربه هدایت شهردار های  آبیک ، خاکعلی و سگزآباد را به همراه دارد ؛ با رای قاطع  مجدد به عنوان گزینه ی شهرداری خاکعلی  انتخاب و جهت ابلاغ حکم به فرمانداری شهرستان آبیک و استانداری معرفی کردند.

متن اطلاعیه شورای اسلامی شهر خاکعلی بدین شرح است.

بسمه تعالی :
سپاس خدای را که افتخار حضور در شورای شهر را نصیبمان نمود تا در این سنگر بتوانیم در حد توان به شهروندان عزیز خاکعلی خدمت کنیم ، با امید آنکه مورد قبول حضرت حق قرار گرفته و دعای خیر مردم بدرقه راهمان باشد .
بدینوسیله به اطلاع و آگاهی شهروندان گرامی و فهیم خاکعلی میرساند که شورای شهر با درایت و تدبیر و با استعانت از خداوند متعال ، پس از بحث و بررسی با اتفاق نظر و اجماع کلی در راستای تکریم و احترام به شان و شئون شهروندان و به پشتوانه حمایت آنها ، در جلسه رسمی مورخ ۹۶/۷/۲۰ آقای مهندس علیرضا انصاری را به عنوان سرپرست شهرداری  و شهردار آینده شهر خاکعلی انتخاب و معرفی نمودند .
شورای اسلامی شهر خاکعلی .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی