باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


رحمانی در جمع  اعضای  ستاد انتخاباتی دکتر روحانی :

 سپاه ازجمله ارکان نظام و نشات گرفته از روح انقلاب و یادگار امام(ره) است.

 

نشست صمیمی رحمانی فرماندار شهرستان بویین زهرا و اعضای فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این دیدار دکتر عباس جهان بخشی رییس ستاد مرکزی شهرستان به ارائه گزارشی از روند فعالیت ستاد در طول زمان تبلیغات پرداخت و همچنین حاضرین جلسه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کردند.

 

در ادامه این ‌نشست ۳ ساعته که در فضای کاملا صمیمی برگزار میشد، دکتر علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین زهرا ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد دکتر حسن روحانی در سطح شهرستان و تاکید بر تاثیرگذاری آنها در طول زمان تبلیغات، روند رای آوری یک جریان را، کارنامه عوامل اجرایی آن طی یک بازه زمانی چند ساله دانست و افزود:

مردم شریف ایران ثابت کرده اند، جریانی را خواهند پذیرفت که اثرات مثبتِ عملکرد و خدمات ارائه شده توسط گذشتگان و شخصیت های فعلی  آن گرایش فکری را در زندگی خود لمس کرده باشند.

 

رحمانی در ادامه با تاکید بر همدلی و همراهی همه جریان های سیاسی کشور بعد از رقابت های انتخاباتی، ادامه سیاست های خصمانه آمریکا و رییس جمهور آن را حاصل نگرانی غرب از قدرت ایران در منطقه دانستنه و اتحاد آحاد ملت را خنثی کننده تمام دشمنی ها برشمرد و گفت: همانطور که شاهد هستیم دشمن امروز با موضع گیری علیه سپاه پاسداران که از مقدس ترین نهادهای انقلاب اسلامی است، سعی در ایجاد تفرقه و دشمنی در سطح منطقه را دارد.



وی تصریح کرد:سپاه از جمله ارکان نظام و نشات گرفته از روح انقلاب و یادگار امام(ره) است که در همه بحران ها در کنار امام، رهبری و مردم نقش‌آفرینی کرده است‌.

 

این مقام مسئول در آخر با تاکید بر قانونمند شدن فعالیت های سیاسی در شهرستان، از تاسیس خانه احزاب، خانه مطبوعات، تشکل های جدید دانشجویی و شروع مجدد فعالیت تشکل های سابق که به بنا به دلایل مختلف فعالیت آنها متوقف شده است استقبال و از هر گونه فعالیت در این راستا اعلام حمایت نمود.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی