باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حق  لطفی خبرداد :

اجرای شش کیلومتر دیگر از پروژه دو بانده شدن سه راهی دانسفهان به  سه راهی رحیم آباد تا پایان سالجاری

مدیر کل راه و شهر سازی استان قزوین  گفت:  پس از طی شدن مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه از ورودی خیارج تا روستای جعفر آباد به طول شش کیلومتر تا پایان سالجاری اجراء می شود.

مهندس جواد حق  لطفی مدیر کل راه و شهر سازی استان قزوین در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با تاکید بر اینکه جاده  بوئین زهرا به سه راهی رحیم آباد از محورهای مواصلاتی مهم و  پرترافیک استان قزوین است اظهار کرد : در سال های گذشته فازاول  و دوم پروژه دوبانده شدن محور بوئین زهرا به سه راهی رحیم آباد  اجرا و به مرحله بهره برداری رسید  که همین موضوع باعث روان شدن بار ترافیکی و کاهش بسیار بالای تصادفات در این محور گردید.

 وی ادامه داد: اجرای فاز های بعدی این محور از سه راهی دانسفهان تا سه راهی رحیم آباد از سرعت لازم برخودار نبوده است.

حق لطفی افزود : در حال حاضر هفت کیلومتر از این محور از سه راهی شهر دانسفهان تا ورودی روستای خیارج دوبانده شده است.

مدیر کل راه استان قزوین سپس از عزم مسئولان استان و پیگیری حجت الاسلام و المسلمین علیخانی و روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج جهت تکمیل  پروژه دوبانده شدن سه راهی دانسفهان تا سه راهی رحیم آباد خبرداد و خاطرنشان کرد : با پیگیر های انجام شده وزارت راه و شهر سازی   یک ردیف 130 میلیارد ریال اعتبار  برای اجرای یکی از فاز های   این پروژه اختصاص داده است.

وی تصریح ساخت : انشااله پس از طی شدن مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه از ورودی خیارج تا روستای جعفر آباد به طول شش کیلومتر تا پایان سالجاری اجراء می شود.

این مقام مسئول در خصوص تصادفات هولناک در این محور بیان داشت: البته عومل مختلفی در وقوع تصادفات نقش دارند اما قطعا دوباند شدن محور می تواند تصادفات را کاهش دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی