باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بابایی صالح هشدار داد:

 

نوسازی اتوبوس‌های جاده‌ای اولویت نخست دولت در حوزه حمل و نقل/افزایش آمار مرگ‌ومیر تصادفات برون شهری ارمغان تابوت‌های متحرک فرسوده

 

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم شناسایی و جلوگیری از تردد اتوبوس های فرسوده جاده ای تاکید کرد و گفت: دولت باید تامین بودجه نوسازی اتوبوس های جاده ای را در اولویت قرار دهد.

روح الله بابایی صالح  از سریال ادامه دار تصادف اتوبوس ها طی ماه های اخیر انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سالانه تعداد زیادی از هموطنان در جاده های کشور جان خود را از دست داده و بار اقتصادی قابل توجهی بر کشور وارد می کند.

بخشی از ناوگان اتوبوس جاده ای فرسوده بوده و جان هموطنان را در معرض تهدید قرار می دهند

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه بخشی از ناوگان اتوبوس جاده ای فرسوده بوده و جان هموطنان را در معرض تهدید قرار می دهند، تصریح کرد: فرسودگی عاملی موثر در تصادفات اتوبوس است و نیاز است وزارت راه و شهرسازی در جهت نوسازی آنها اقدام کند.

پلیس راهور باید اتوبوس های جاده ای فرسوده را شناسایی و از تردد آنها جلوگیری کند

وی با بیان اینکه  پلیس راهور باید اتوبوس های جاده ای فرسوده را شناسایی و از تردد آنها جلوگیری کند، گفت: با توجه به اینکه اغلب مسافران توانایی پرداخت هزینه بلیط هواپیما را ندارند و بیشتر از اتوبوس ها استفاده می کنند بنابراین برای تامین سلامت آنان باید از تردد اتوبوس های فرسوده جلوگیری و نسبت به افزایش تعداد ناوگان اقدام کرد.

 

دولت باید تامین بودجه نوسازی اتوبوس های جاده ای را در اولویت قرار دهد

 

بابایی صالح با تاکید بر اینکه دولت باید تامین بودجه نوسازی اتوبوس های جاده ای را در اولویت قرار دهد، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی نیز باید در این مسیر گامی جدی بردارد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس دهم، با تاکید بر لزوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیر جاده ای، ادامه داد: نقاط حادثه خیر نقش عمده ای در تصادفات جاده ای دارد از این رو باید در استان ها و شهرستان های مختلف شناسایی و رفع شوند.

کمیسیون عمران مجلس باید ورودی جدی به موضوع تصادفات اتوبوس های برون شهری داشته باشد

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه کمیسیون عمران مجلس باید ورودی جدی به موضوع تصادفات اتوبوس های برون شهری داشته باشد، گفت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین باید اعتبارات ویژه ای را برای نوسازی اتوبوس های برون شهری و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای اختصاص دهد تا تعداد کشته های سوانح جاده ای کاهش یابد./

 خبرگزاری خانه ملت،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی