باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رحمانی در جلسه شورای اداری  شهرستان بوین زهرا:

بیان اظهار نظرات در شهرستان کارشناسانه و مسئولانه باشد 




فرماندار بوئین زهرا تاکید کرد :  اگر مسئولی در هر جایگاهی  که قراردارد  بخواهد اظهار نظر غیر کارشناسانه  داشته باشد پاسخ قانع کننده ای  از طریق تربیو ن ها ی عمومی از بنده  دریافت خواهد کرد.

 به گزارش ولی اله حسین زاده  خبرنگا ر ما دکتر علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به برخی از اظهار نظر ها و  موضوع گیر ها در سطح شهرستان بوئین زهرا   اظهار کرد:  من توصیه می کنم به بعضی از عزیزان و افرادی که تربیون در اختیار دارند نسبت به مباحث که مطرح می کنند حداقل یک اشرافیت داشته باشند و ببینند موضوعی که مطرح می کنند ؛به  چه کسی ربط دارد ، و سپس اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: نباید اظهار نظر غیر کارشناسانه و غیر مسئولانه داشته باشیم  و هر کس باید در چارچوب وظایفش اظهار نظر کند.

فرماندار بوئین زهرا تاکید کرد :  اگر مسئولی در هر جایگاهی  که قراردارد  بخواهد اظهار نظر غیر کارشناسانه  داشته باشد پاسخ قانع کننده ای  از طریق تربیو ن ها ی عمومی از بنده  دریافت خواهد کرد.

این مقام مسئول   با تاکید بر اینکه اظهار نظرات و مطالب باید کارشناسانه مطرح شود   بیان داشت : انتقاد  چیز خوبی است اما اگر غیر کارشناسانه باشد برای مردم شبه ایجاد می کند در این صورت ما هم باید در راستای روشنگری مردم اظهار نظر کنیم  و آنگاه در نهایت شاید مردم قضاوت های دیگری داشته باشند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد : اگر در شهرستان موضوعات  و مطالبی مطرح می شود  ابتداء در خصوص آنها اطلاعات دقیق و درست را حاصل کنیم و سپس اظهار نظر کنیم .

وی با اشاره به فراز و نشیب های صورت گرفته در خصوص انتخاب شهردار شهربوئین زهرا  گفت : با توجه به اینکه در این خصوص دغه دغه ای ایجاد شده بود  بنده با همه اعضای  شورای اسلامی شهر بوئین زهرا  در یک جلسه بسته صحبت کردم   که نباید مسائل به جامعه که به اندازه کافی مشکلات دارد انتقال پیدا کند  که در نتیجه این  صحبت ها مشکل حل شد  و شهردار بوئین زهرا با آراء کامل اعضای شورای اسلامی انتخاب و صورتجلسه آن جهت طی مراحل قانونی به استانداری استان قزوین ارسال شد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا حل مشکل انتخاب شهردار بوئین زهرا را حاصل یک کار عاقلانه و فنی دانست و تصریح کرد : هدف همه باید جلب رضایت خداوند و کار باشد.

رحمانی یادآورشد : هر یک از عزیزان اگر دغه دغه و مباحثی دارند با بنده تماس بگیرند با توجه به اشرافیتی که به تمامی موضوعات شهرستان دارم پاسخگوی همه  خواهم بود.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنانش،  خود را حتی پاسخگو به  یک کودک دانست و پاسخگویی به افرادی   که دارای جایگاه هستند را وظیفه خود اعلام کرد و بیان داشت  : همه ما در هر جایگاهی که قرارداریم  نوکر مردم هستیم چرا که مردم ولی نعمت همه هستند.

 وی افزود : همه  باید در  خصوص عملکرد خود  در برابر محضر مردم و خداوند پاسخگو باشیم لذا  با توجه به اینکه حکومت ما یک حکومت اسلامی است  و بر اساس قانون چارچوب و وظایف همه مشخص است همه باید تلاش کنیم نسبت به وظایف خود کوشا باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی