باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رحمانی در جلسه شورای اداری  شهرستان بوین زهرا مطرح کرد :

کلنگ  احداث  9 سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان بوئین زهرا با پیگری حجت الا اسلام و المسلمین علیخانی 



فرمنادار شهرستان بوئین زهرا گفت : در ماه های گذشته کلنگ احداث 9 سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان بوئین زهرا با پیگیری حجت الا اسلام و المسلمین علیخانی به زمین زده شده است که این اقدام در سطح استان قزوین بی سابقه است.



 به گزارش ولی اله حسین زاده  جلسه شورای اداری شهرستان بوین زهرا با حضوررحمانی فرماندار شهرستان بوین زهرا ،حجت الا سلام و المسلمین زرینه امام جمعه بوین زهرا ، عشایری مدیرکل اتباع خارجی استانداری قزوین ، بخشداران بخش های شهرستان ،  شهرداران و مدیران دستگا های اجرایی شهرستان بوین زهرا در سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد



در این جلسه دکتر علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اشاره به گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ضمن تقدیر ویژه از برنامه ها ی شایسته و گسترده اداره ورزش و جوانان شهرستان بوئین زهرا در این هفته  اظهار کرد : افزایش 3 هزار نفری   افراد بیمه شده ورزشی  اقدام بسیار ارزشمند است؛  اما ظرفیت شهرستان بوئن زهرا در حوزه ورزش بسیار بالاتر است.




 وی ادامه داد : در ماه های گذشته کلنگ احداث 9 سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان بوئین زهرا با پیگیری حجت الا اسلام و المسلمین علیخانی به زمین زده شده است که این اقدام در سطح استان قزوین بی سابقه است.

فرماندار بوئین زهرا تاکید کرد : در آینده بسیار نزدیک عملیات اجرایی این پروژه با توجه به عقد قرارداد پیمانکار،  آغاز می شود.

رحمانی گفت : انشااله به صوت مستمر پیگر روند اجرا و پیشرفت  این سالن ها خواهیم بود تا بر اساس زمان بندی تعیین شده در 2 سال آینده تمامی این سالن ها به بهره برداری برسد.


 این مقام مسئول بیان داشت : با اجرای و تکمیل این سالن  ها سرانه فضای سرپوشیده ورزشی  شهرستان بوئین زهر  افزایش بسیار خوبی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد : توجه و سرمایه گذاری در حوزه ورزش به نوعی سرمایه گذاری است.



وی گفت : اگر زیر ساخت های ورزشی افزایش پیدا کند و ورزش همگانی و قهر مانی در شهرستان گسترش بیشتری پیدا کند  مطمئنا جوانان ما در برابر بسیاری از ناهنجاری ها مصون خواهند شد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی