باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی :

نمایندگان استان قزوین در خصوص رای اعتماد به وزیران پیشنهادی مستقل تصمیم می گیرند .

نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در خصوص رای احتمالی نمایندگان استان قزوین گفت : هر یک از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای به صورت مستقل و بر اساس شناخت و مطالعات خود  در خصوص رای اعتماد به وزیران پیشنهادی تصمیم گیری می کنند.

 

روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به معرفی دو وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فن آوری و نیرو از سوی ریس جمهوربه مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد :  پس از معرفی وزیران پیشنهادی کار بررسی سوابق و برنامه های آنها در مجلس شورای اسلامی در کمیسیسون ها ی مجلس انجام  شده است

بابایی صالح گفت : پس از دریافت سوابق و برنامه ها ی وزیران پیشنهادی موافقان و مخالفان سوال های خود را  طرح کردند و وزیران پیشنهادی نیز پاسخ های لازم را ارایه دادند.

  نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : واقعییت این است که اعضای برخی از فراکسیون های   که بنده عضو آنها بوده ام در خصوص دادن رای اعتماد به وزیران پیشنهادی به جمع بندی لازم رسیده اند.

وی گفت : برخی از فراکسیون ها نیز همچنان در خصوص دکتر منصور غلامی وزیر پیشنهادی وزارت علوم  و تحقیقات و فن آوری  تاکنون به جمع بندی لازم نرسیده اند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه وزارتخانه های نیرو و علوم و تحقیقات و فن آوری  از وزارتخانه  های  کلیدی و مهم است اظهار کرد :مهندس اردکانیان فردی متخصص و با تجربه در حوزه نیرو هست و دکتر منصور غلامی نیز فردی مومن، متدین و معتدل است البته برخی از نمایندگان و حتی دانشجویان در زمینه رویکرد سیاسی دکتر غلامی انتقاداتی  را مطرح می کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح  کرد : انشااله وزیران پیشنهاد ی بتوانند رای بالای نمایندگان را کسب کنند تا ترکیب دولت کامل شود .

بابایی صالح در خصوص پیش بینی رای نمایندگان بیان داشت : یا وزیران پیشنهادی رای بالای را کسب می کنند و یا اینکه احتما ل دارد وزیر علوم و تحقیقات و فن آوری  نتواند رای لازم را کسب نماید

وی تاکید ساخت : البته کیفیت سخنان و دفاع   رییس جمهو از وزیران پیشنهادی در کسب رای اعتماد نمایندگان بسیار موثر است.

 نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در خصوص رای احتمالی نمایندگان استان قزوین خاطرنشان کرد : هر یک از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای به صورت مستقل و بر اساس شناخت و مطالعات خود  در خصوص رای اعتماد به وزیران پیشنهادی تصمیم گیری می کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی