باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان بوئین زهرا:

مرکز طب سنتی غیرمجاز در بوئین زهرا پلمپ شد





























کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان بوئین زهرا از شناسایی و پلمپ مرکز طب سنتی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قزوین، معصومه قربانی در این باره اظهار کرد: با توجه به گزارش های مردمی درباره طب ایرانی (سنتی) به صورت غیرقانونی توسط شخصی در شهر بویین زهرا، پس از پیگیری مستمر و بررسی دقیق موضوع و تایید تخلف، با گرفتن دستور قضایی و هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی بویین زهرا، این محل مهر و موم شد.

وی اضافه کرد:این ماموریت روز اول آبان ماه با همراهی کارشناس نظارت بر دارو و مواد مخدر مرکز بهداشت شهرستان بویین زهرا صورت گرفتو وسایل مورد استفاده، جمع آوری و توقیف شد.

قربانی از معرفی شخص متخلف برای برخورد قانونی به مراجع قضایی خبر داد و افزود: این فرد خاطی با عنوان دکتر و با گرفتن مبالغی به عنوان حق معاینه و چاپ نسخه های درمانی که توسط دختر خردسالی تنظیم می شد، اقدام به اصطلاح درمان مراجعان خود می کرد.

وی از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع داشتن و مشاهده موارد مشابهی که تهدید کننده سلامت است، در سریع ترین زمان ممکن شبکه های بهداشت و درمان منطقه خود را مطلع سازند.


خبرگزاری مهر،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی