باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


چرا از طرف مسئولین استان حکم شهردار ولایتمدار و بسیجی شهر دانسفهان صادر نمی گردد؟

60 روز از معرفی گزینه تصدی شهرداری دانسفهان به دفتر استاندار قزوین گذشته است. گویا عده ای از اطرافیان استاندار هم با خود ایشان وهم با مردم صداقت ندارند.

مطالبه به حق امام جمعه دانسفهان در هفته قبل در خصوص بازی سیاسی استانداری قزوین  بر سر مسئله انتخاب شهردار دانسفهان مسئولین اجرایی شهرستان بویین زهرا را به تکاپو مطبوعاتی مجبور کرد.

گزینه منتخب شهرداری دانسفهان که با 5 رای موافق شورای دوره جدید به استانداری معرفی شده است در گیر و دار  تایید استاندار قزوین است.

مسئولین ارشد دولتی شهرستان بویین زهرا بدون تردید فراموش نکرده اند که دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال و عدالت گوش فلک را کر نموده ، پس چرا هر وقت صحبت از عدالت در اجرا میشود لب فرو میبرند و خاموش میشوند.

اکنون که تایید شهردار دانسفهان به عهده  استانداری قزوین گذاشته شده بهترین فرصت است تا این مسئولین محک خورده وبا صدور حکم گزینه معرفی شده از طرف شورای اسلامی شهر دانسفهان به عنوان شهردار با صدای رسا عدم مخالفتشان را با حزب الله وبسیج اعلام نمایند.

مسئولین اجرایی بویین زهرا این مطلب را در نظر داشته باشند که این صندلی و میز به هیچ کسی وفا نمی کند وآنچه باقی می ماند کار صادقانه برای مردم دردمند جامعه است.

چه کس یا کسانی از دولت فرهیختگان تدبیر و امید درد مردم دانسفهان را که در ناملایمات سیاسی عذاب میکشند درک خواهد کرد؟

 مسئولین دولت تدبیر و امید در جلسه ی اخیر خودگفته اند که از اظهارنظر غیرکارشناسی باید پرهیز کرد و راجع به مسائلی که اشراف ندارید نباید صحبت کنید. به راستی با تفکر اینچنینی که در ذهن برخی وجود دارد چطور میتوان عدالت را در منطقه بویین زهرا و به خصوص شهر دانسفهان برقرار کرد؟

مسئولین دولتی اظهار کرده اندکه  نظرات غیرکارشناسی را نباید مطرح کرد.

سوال این است که امام جمعه دانسفهان مگر به غیر از حقوق حقه مردمی حرفی زده است و چرا نباید اعتراض شهروندان دانسفهان را از پشت تریبون نمازجمعه علنی میکرد؟

ائمه جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه در هر شهری پدر معنوی شهر محسوب می شوند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی هستند.

پس چگونه است که نباید به مطالبات حقه مردم  واکنش نشان بدهند.

مسئولین دولتی به جای اینکه پشت میز بنشینند و به فکر جواب دادن به انتقادهای سازنده ائمه جمعه باشند به مطالبات مردم توجه نشان بدهند تا راه برای انتقادها بسته گردد.

تایید یا عدم تایید حکم شهردار دانسفهان در اتاق استاندار قزوین در روزهای پیش رو قطعا مشخص خواهد کرد که تا چه حدود دولت به شعارهای خود پایبند است.

در اخر گله وشکایتیست از کانال های مطرح بخش که در فضای مجازی فعالیت دارند که چرا مطالب عالی ترین مقام معنوی شهر در کانال های بخش قرار نمیگیرد ولی موضع گیری شدید بر علیه امام جمعه شهرمان در همه کانال ها پوشش داده می شود؟

در آخر این جمله مختار ثقفی شاید برای همه ما عبرت باشد که فرمود:

چه خون دلها خورد علی ...

امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.

تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید.

تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است . . .

عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش . . .

و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین . . .

شیعه ی علی یک عمر با این جماعت به ظاهر متدین طرف است!!!

اللهم عجل لولیک الفرج

 

والسلام علی من اتبع الهدی

رئیس ستاد نماز جمعه بخش رامند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی