باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان بوئین زهرا :

سکان هدایت شهرداری بوئین زهرا به دکتر حسین غیاثوند سپرده شد





























در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، حسین غیاثوند به عنوان شهردار بویین زهرا معرفی شد.

در مراسمی با حضور رضا گروسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، حجت الاسلام زرینه امام جمعه، علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین زهرا، حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، شهرداران و اعضا شورای اسلامی شهر در کانون اندیشه این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات هشت ساله علی صفری شهردار سابق، حسین غیاثوند به عنوان شهردار جدید بویین زهرا معرفی شد.

حسین غیاثوند در این مراسم ضمن تشکر از خدمات شهردار سابق اظهارداشت: برای تاب آوری شهرها باید با نگاه کارشناسی و تخصصی برنامه داشته باشیم تا به اهداف خود دست یابیم.

وی بیان کرد: با تدوین برنامه ای ۹۰ صفحه ای با استراتژی مشخص و چشم انداز روشن وارد کار شده ایم تا بتوانیم شهری پویا، توسعه یافته و قابل سکونت برای مردم مهیا کنیم.

شهردار بویین زهرا بیان کرد: با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تلاش می کنیم ضمن تقویت مشارکت مردم در کارها در امور زیربنایی و روبنایی هم کارهای ماندگاری را انجام دهیم تا رضایت مردم جلب شود و از زندگی در این شهر احساس لذت و آرامش کنند.

غیاثوند تصریح کرد: توجه به خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و روان سازی ترافیک و انجام امور فرهنگی را در اولویت کارها قرار خواهیم داد و با راه اندازی کارگروههای تخصصی با پیوست فرهنگی و اجتماعی به فعالیتها سامان می دهیم.

وی گفت: همه پروژه ها باید با محور فرهنگی و پیوست عمرانی باشد و برای مردم ملموس و قابل درک و مشاهده باشد تا همراهی لازم از سوی آنها را محقق کند و به تحول فرهنگی نیز منجر شود.

غیاثوند یادآورشد: ساماندهی ورودی های شهر بویین زهرا، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، بهره گیری از ایده های نخبگان، جوانان و افراد صاحب نظر در پیشبرد امور و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم از دغدغه ها و اولویتهای ما خواهد بود.

وی بیان کرد: در کنار کارهای بزرگ و مهم به طرح های کوچک مقیاس هم توجه خواهیم کرد و از مشورت همه جریانات سیاسی، شوراها و شهرداران سابق هم بهره خواهیم گرفت تا هزینه کارها کاهش یافته و اشتباهات کمتری داشته باشیم.

غیاثوند با اشاره به مشکلات موجود هم اظهارداشت: در کنار کارهای زیادی که صورت گرفته اما کارهای فراوانی هم مانده که باید انجام شود که با راه اندازی سایت شهرداری و نگاه عملیاتی به بودجه، زمینه شفاف سازی همه امور را مهیا می کنیم تا مردم در جریان همه فعالیتها و هزینه ها قرار گیرند.

وی اضافه کرد:رفع نواقص ساختار شهرداری، ارتقاء توان مهارتی و تخصصی کارکنان، چابک سازی امور و بازنگری در فعالیت پیمانکاران از دیگر کارهای مهمی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار جدید بویین زهرا اظهارداشت: طرح جامع شهری از دیگر مشکلات است که ۷۷ هزار هکتار حریم به ۲ هزارهکتار کاهش یافته و از طرح تفصیلی هم ۴۰ هکتار کم شده که با کمک مسئولان شهرستان برای رفع این مشکل اقدام خواهیم کرد.

در این مراسم علی صفری شهردار سابق هم گزارشی از فعالیتهای انجام شده ارائه کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی