باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا خبر داد:
اجرای 140 برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان بوئین زهرا

سرهنگ محمد علی ملک محمدی در گفتگو باخبرنگار ما  ضمن تبریک هفته بسیج و با تاکید بر اینکه پیشینه و ریشه بسیج به انقلاب اسلامی محدود نمی شود اظهار کرد : در واقع پیشینه و ریشه بسیج به صدر اسلام  تعلق دارد  چرا که امت اسلامی در صدر اسلام با اجتماع در مساجد داوطلبانه در صحنه های مختلف از جمله برای مقابله با دشمنان و کفار حضور پیدا می کردند.

وی ادامه داد : در همین راستا حضرت امام(ره)  نیز تاکید داشتند که قضیه بسیج همان مسئله صدر اسلام  بوده و مسئله ای جدیدی نیست.

ملک محمدی با اشاره به خصومت و کینه ورزی دشمنان اسلام از بدو شکل گیری انقلاب به نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد :  امام با دید پیامبرگونه  خود دستور  تشکیل بسیج  را برای حفظ  و حراست از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی را صادر کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا تصریح ساخت : امروز  بسیج مستضعفین در  حوزه کمی و کیفی ارتقاء بسیار خوبی پیدا کرده است  ودر حال حاضر بیش از 25 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو رسمی بسیج می باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد : باید برای تقویت بسیج سرمایه گذاری بیشتر انجام شود چرا که هزینه برای تقویت بسیج به نوعی سرمایه گذاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  بسیج یک پدیده انقلابی است که مردم و مسئولان باید آن را جدی بگیرند که با فراگیری بسیج انقلاب بیمه می شود ؛ گفت : کارنامه بسیج نشان داده که همیشه این شجره طیبه به درستی از انقلاب حفاظت و حراست کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در ادامه از اجرای 140 برنامه همزمان با هفته بسیج  در شهرستان بوئین زهرا خبرداد و بیان داشت : برگزاری یادواره های شهداء ، دیدار با ائمه جمعه ، دیدار با خانواده های معظم شهداء ، عطر افشانی وغبارروبی مزار شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ، نواخته شدن زنگ مقاومت ، برگزاری نشست های بصیرت افزایی و ... بخشی از برنامه های پیش بینی شده هفته بسیج در شهرستان بوئین زهرا است

 ملک محمدی خاطرنشان کرد : شاخص ترین برنامه هفته بسیج برگزاری برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در 5 آذر ماه در مرکز شهرستان می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی