باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا:
خدمت به ایثارگران از مهمترین وظایف ماست

 
غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و حسین ساروخانی، رییس بنیاد شهرستان بویین‌زهرا با علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا دیدار کردند.
در این دیدار، فرماندار بویین‌زهرا گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیگیری و رفع مشکلات آنها از مهمترین وظایف ماست و هر کاری که در توان‌مان باشد برای این قشر معظم جامعه انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینکه تعامل فرمانداری با بنیاد شهید و امور ایثارگران مطلوب است، افزود: اگر مسوولان این نهاد هر زمان نیاز به مساعدت در رفع مشکلات جامعه ایثارگران داشته باشند، تلاش می‌کنیم پیگیری و اقدامات لازم را انجام بدهیم.
در ادامه این دیدار، حقایق‌پور با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم در جامعه را مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: پیگیری و رفع مشکلات این قشر معظم جامعه بایستی در دستور کار همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی باشد تا بتوانیم ذره‌ای از خدمات آنها را جبران کنیم.
وی به دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس اشاره کرد و از فرماندار شهرستان بویین‌زهرا خواست که انجام این دیدارها در دستور کار همه مدیران این شهرستان باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطالبی نیز در خصوص گلزارهای شهدای خوزنین و دانسفهان و همچنین اختصاص زمین در مکان مناسب به فرزندان شهدا تاکید کرد.
ایثار
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی