باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بابایی صالح مطرح کرد:

تامین معیشت علت حضور ۵۰ درصد کودکان کار در سطح شهر/ کودکان کار در معرض آسیب های جنسی/ موازی کاری دستگاه ها سد راه ساماندهی

سرویس اجتماعی
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس تامین معیشت را علت حضور ۵۰ درصد کودکان خیابان در سطح شهر دانست.
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳

روح الله بابایی صالح  وجود متولیان متعدد و موازی کاری دستگاه ها را سد راه ساماندهی کودکان کار و خیابانی دانست و گفت: هر چند 11 دستگاه مختلف ساماندهی کودکان کار را بر عهده دارند اما متاسفانه همکاری مناسب را با هم نداشته و این عدم همکاری مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت تعیین متولی واحد برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی، ادامه داد:  در صورت نیاز می توان از ظرفیت سایر دستگاه ها به عنوان حامی برای تحقق امر ساماندهی نیز بهره برد و چنانچه متولی واحدی برای این امر تعیین نشود  به هیچ وجه امر ساماندهی محقق نمی شود.

کودکان کار و خیابانی در معرض انواع آسیب های جسمی و جنسی قرار دارند

وی با هشدار نسبت به اینکه کودکان کار و خیابانی در معرض انواع آسیب های جسمی و جنسی قرار دارند، تصریح کرد: هر چند شاهد اجرای طرح های متعددی در زمینه جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان هستیم اما متاسفانه این طرح ها تاکنون به سرانجام نرسیده و نتیجه مناسب حاصل نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از اینکه مافیا از کودکان کار و خیابانی برای انجام اموری مانند فروش مواد مخدر، سرقت و تکدی گری استفاده می کنند، گفت: کودکان کار اغلب بدسرپرست یا بی سرپرست هستند بنابراین مافیا از آنها در سطح کلانشهرها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.

تامین معیشت، علت حضور بیش از 50 درصد کودکان در سطح شهر

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس دهم، تامین معیشت را علت حضور بیش از 50 درصد کودکان کار در سطح شهر دانست و تصریح کرد: بیش از 50 درصد کودکان کار و خیابان به دلیل تامین معیشت به این مقوله وارد شده اند و در واقع قربانی فقر و مشکلات اقتصادی هستند.

برای جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان باید تصمیمات اساسی و اصولی گرفته شود

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان باید تصمیمات اساسی و اصولی گرفته شود، افزود: نباید نسبت به سرنوشت این کودکان بی تفاوت بود بلکه باید هر چه سریع تر از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شوند تا حداقل مورد سوء استفاده قرار نگیرند./

خبرگزاری خانه ملت،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی