باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

آماده حل مشکلات بیمه و امنیت شغلی کارگران ساختمانی هستیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آماده حل مشکلات بیمه ای و امنیت شغلی کارگران ساختمانی در مجلس هستیم تا این زحمتکشان با دغدغه کمتری مشغول کار شوند.

 روح الله بابایی صالح در جلسه هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات کارگران ساختمانی که روز یکشنبه در محل کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمان استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: اگر مسئولان و مردم به قانون عمل کنند مشکلات کشور رفع می شود اما گاهی شاهد بی توجهی در اجرا هستیم.

وی افزود: تامین اجتماعی از سازمانهای جامع و فراگیر کشور است که بیش از ۵۲ درصد جمعیت کشور و ۶۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش این سازمان است لذا مدیریت در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

بابایی صالح تصریح کرد: این که بخشی از کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه نیستند جای نگرانی دارد و باید کاری کنیم تا مشکلات این قشر حل شود و دغدغه نداشته باشند.

وی اضافه کرد: در این حوزه گاهی شاهد حضور افرادی هستیم که بدون اینکه کارگر ساختمانی باشندتحت پوشش قرار گرفته اند که باید ضمن پالایش افراد از این وضعیت خارج شویم و افراد واقعی از خدمات بیمه برخوردار شوند.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: رانندگان و کارگران ساختمانی از گروههای زحمتکش جامعه هستند و زیبنده نیست این گروه دغدغه بیمه و امنیت شغلی داشته باشد و با نگرانی مشغول کار شوند.

وی اظهارداشت: در کمیسیون اجتماعی آماده حل مشکلات کارگران ساختمانی استان هستیم و هر جا نیازمند وضع قوانین جدید، اصلاح قانون و یا بازنگری قانون باشد آماده همکاری هستیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی