باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جلوه های ایثارگری در زمان ما ...

معلمانی که درس ایثار را معنا می بخشند / جلوه هایی از ایثارگری معلمان در مدارس شهرستان بویین زهرا

این روزها که مادیات در زندگی بسیاری از افراد به عنوان یکی از اولویت های اساسی مطرح میگردد،معلمانی هستند که جهت جلوگیری از آسیب و عقب ماندن دانش آموزان از درس و تحصیل ، باوجود اختصاص مرخصی و استعلاجی ، به جای سپری کردن دوران مرخصی و استراحت در کلاس درس حاضر می شوند و با عشق و علاقه ای دوچندان ، درس ایثار را معنا می بخشند.

سمیرا صادقی آموزگار مدرسه روستای نوده از توابع بخش رامند و داوود فلاح دبیرریاضی آموزشگاه هاتف روستای خونان از جمله ی معلمان ایثارگر شهرستان بویین زهرا هستند که با وجود اختصاص مرخصی به دلیل شکستی دست و پا در کلاس درس حاضر می شوند تا تحصیل و درس دانش آموزان آسیب نبیند.

 

در همین راستا محمدحسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا با حضور در کلاس درس از اقدام خئاپسندانه ی این معلمان ایثارگر تجلیل نمود.

مدیر آموزش و پرورش  بویین زهرا در این دیدار صمیمانه اظهارداشت : جامعه فرهنگیان همواره با ایثارگری و فداکاری های خود موجب پیشرفت و رشد روزافزون علم و فرهنگ کشور می شوند.

وی افزود : تجلیل از این گونه اقدامات همکاران عزیز و زحمتکش ، تجلیل از روحیه کار و اقدام جهادیست که با روحیه ای خالص از ایثارگری دست به چنین اقدامی می زنند و موجب عدم آسیب در تحصیل دانش آموزان می شوند.

روابط عمومی آموزش و پرورش بوئین زهرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی