باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


ادیب رامندی شهردار دانسفهان:


همه باید با هم و در کنار هم برای توسعه و عمران و ابادی  شهر دانسفهان تلاش کنیم.



مهندس محمد ادیب رامندی شهردار دانسفهان در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما  ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر دانسفهان و مسئولان نسبت به خود اظهار کرد :  بنده به عنوان شهردار همه شهروندان  دانسفهان قصد دارم به دور از همه مسائل سیاسی و ... خدمتگزار شایسته ای برای شهروندان دانسفهان باشم.

ادیب رامندی ضمن اینکه  شهر دانسفهان را قطعه ای از بهشت توصیف کرد چراکه  برای اعتلای کشور و دانسفهان خون شهیدان بسیاری تقدیم شده است،  افزود : انشااله بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه تمامی کارها قرادهیم و در کنار مسئولان  خدمتگزار کوچکی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهروندان دانسفهان باشیم .

شهردار دانسفهان با یادآوری اینکه شهرداری دانسفهان به سبب فعالیت و کارها ی انجام شده بدهکار می باشد خاطرنشا ن کرد : برای توسعه شهر به دورازهمه حاشیه های سیاسی که علاقه ای هم برای ورود به چنین مباحثی ندارم دارای 65 برنامه جامع و متوازن هستم.

وی با اشاره به سخت بودن فعالیت شهردار بومی بیان داشت : بنده واقف هستم  که در محیط  کوچک کار کردن  سخت و حساس است  لذا بنده  با پرهیز ازهرگونه حاشیه تمام توان و ظرفیت  و تخصص و تجربه  خود را در مسیر خدمتگزاری مردم متمرکز خواهم کرد چرا که همه باید با هم و در کنار هم برای توسعه و عمران و ابادی  شهر دانسفهان تلاش کنیم.

وی با اعلام اینکه درب شهرداری برای ارایه پیشنهادات و انتقادات همه شهروندان بازاست تصریح ساخت :  شهردانسفهان دارای ظرفیت  و پتانسیل های  معنوی و مادی  فراوان  است که وجود شهروندان فهیم ، با فرهنگ ومومن و خیرین بزرگوار و خوشنامی همانند حاج اکبر انصاری بزرگترین سرمایه و پشتوانه ما خواهند بود و انشااله با استفاده از این ظرفیت ها مشکلات شهر دانسفهان را یکی پس از دیگری رفع خواهیم کرد .  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی